error_outline
Увага: Функціонал сайту обмежений, оскільки Ви не авторизовані! Авторизиуйтесь, будь ласка, це всього декілька секунд.



Зареєструватись або Увійти


Hosting Ukraine

Mazda6: з новим «оком»!

Автор: Олексій Подільський

Дата підготовки матеріалу: 2017-02-08


  • Автомобілі
  • Тест-драйвMazda6: з новим «оком»! Mazda6 завжди була дуже пристойною машиною. Мабуть, самої «європейської» у порівнянні з японськими однокласниками. Тому гріх було не скористатися нагодою і не поспілкуватися з нею зайвий раз — хоча б заради знайомства з невеликими, але суттєвими змінами в її електронному арсеналі.

    Mazda6 зберегла ті ж форми і елементи дизайну, що і після останнього рестайлінга. Ті ж хвилі, вигини і опуклості кузова, та ж головна світлотехніка, ті ж очі «ангри бердс» задніх блок-фар... І все те ж європейська поведінка на дорозі — не дарма ж дизайн-центр Mazda в німецькому Леверкузені розташовується. Навіть якось дивно буває часом спостерігати, як люди порівнюють «шістку», наприклад, з тієї ж Toyota Camry. При тому, що поведінка останньої в поворотах, на відміну від Mazda6, не викликає нічого крім стійких асоціацій з коровами або баржами.

    Як і раніше, Mazda6 по цьому параметру набагато коректніше порівнювати з Ford Mondeo або тим же VW Passat. При цьому на трасі, на крейсерських швидкостях 40-120 км/ч, машина стоїть на дорозі як влита, буденно ковтаючи всяку нісенітницю типу ям у асфальті або стиків на естакадах. Заради чого ж ми сіли в оновлену Mazda6? Заради салону, зрозуміло. Так склалося, що машина потрапила в руки співробітників порталу «АвтоВзгляд» взимку, коли на Москву навалилися 20-градусні морози.






  • Це природне обставина привернула особливу увагу до однієї з найбільш кидаються в очі обновок моделі — електрообігріву рульового колеса. Його поява, насправді, можна вважати воістину епохальною подією для російського відділення компанії. Це означає, що його співробітникам, після довгих років «боротьби» з головним офісом Mazda, вдалося переконати японців, що в Росії, з її зимами тривалістю у шість місяців, опція обігріву керма вкрай затребувана. Начебто перемогли...

    З інших функціональних змін можна відзначити заміну лазерного далекоміра, що мешкав під верхньою кромкою лобового скла за салонним дзеркалом заднього виду, на відеокамеру, здатну ідентифікувати машини, пішоходів, а також читати дорожні знаки та розмітку на асфальті. Для водія це обернулося, крім іншого, появою кольорового зображення величини діючого на даній ділянці дороги обмеження швидкості на проекційному екранчику перед його очима. До останнього часу сюди проектувалося лише значення поточної швидкості машини. Виробник стверджує, що фірмова система автоматичного гальмування Smart City Brake Support тепер може розпізнавати потрапляють в об'єктив камери пішоходів на швидкостях до 30 км/год, а машини — в діапазоні до 80 км/год.

    Сотні машин не можуть пройти митне очищення «завдяки» ЕРА-ГЛОНАСС31348




  • Найбільш провальні японські автомобілі в России159251

    У небезпечній ситуації система включає екстрене гальмування — аж до повної зупинки. Довелося повірити на слово, оскільки не торкатися до педалі гальма, коли ти бадьоренько наближаєшся до корми стоїть попереду авто виявилося вище морально-психологічних можливостей редакційних драйверів: а раптом електроніка не спрацює? Доопрацювання Mazda6 торкнулися не тільки її електричні штучки, але й торкнулися сфери звукового комфорту. Додаткову «шумко» отримали підлога, стеля, центральний тунель. Стали більш тихими гумові ущільнювачі до дверей. Лобове скло стало товщі.

    Декому з колег не сподобалося, що японці не стали посилювати шумоізоляцію колісних арок. А по мені, все з ними і так нормально. Особливо якщо згадати, як нездорово йдуть справи в цьому сенсі у машин-конкурентів корейських марок, «німців» і «преміальних японців». Таким чином, Mazda6 підтвердила свій імідж приємного у всіх відносинах сімейного седана. Хіба що дорога машина навіть за теперішніх часів: російські дилери бренду пропонують його за ціною від 1 324 000 рублів.


    При написанні цієї статті було використано матеріали із сайту "Автовзгляд".


    Переглядів: 395




    Підписатись



    Вас може зацікавити


  • Коментувати та оцінювати статті можуть лише зареєстровані користувачі!


    Зареєструватись або Увійти


    Mazda6: з новим «оком»! | Та4ани
    0.031537