error_outline
Увага: Функціонал сайту обмежений, оскільки Ви не авторизовані! Авторизиуйтесь, будь ласка, це всього декілька секунд.



Зареєструватись або Увійти


Виграємо ралі-марафон на седан Volkswagen Polo GT — тест-драйв, огляд Volkswagen

Автор: Катерина Кульчіцька

Дата підготовки матеріалу: 2016-12-26

Базовий Polo GT варто 827 000 рублів, з «роботом» DSG — на 70 тисяч більше. Можна заощадити 33 тисячі і придбати версію Highline з тим же двигуном 1.4 TSI: у неї звичайні бампери, зате ряд опцій доступний без доплати.

Н азвался грибом лізь у кузов. Спортивну версію калузького Polo ми перевіряємо в умовах саме спортивних, заявившись на аматорський ралі-марафон «1000 верст». Вибрали версію з шестиступінчастою «механікою». Відмінностей від звичайного Polo мало: роздвоєна насадка на вихлоп, микроспойлерок на багажнику, 16-дюймові колеса і ксенонові фари зі старомодно розставленими світлодіодами ходових вогнів від європейського Polo GTI 2010 року. Чорна дах (якісна заводська покраска), смужки-аплікації... В нашому випадку головне не шашечки, а щоб їхало.

На додаток до маленьких зовнішнім дзеркалам (з електроприводом складання!) є камера заднього виду з посереднім якістю картинки. Датчики дощу і світла, авторежим усіх склопідйомників теж нечасто знайдеш в бюджетному сегменті.

Їхати в аматорському ралі потрібно строго в рамках ПРАВИЛ дорожнього руху. Але якщо ви думаєте, що це нудно, спробуйте тримати 90 км/год на який-небудь засніженій грунтовці, що в'ється по лісі Ярославської області. Сенс таких гонок гранично точно дотримувати заданий графік і попутно розгадувати, куди, власне, треба рухатися. Марафону «1000 верст» — чотири роки, я стартував ще в самому першому. Приємно, що це одне з небагатьох ралі для всіх, витримує конкуренцію з квестами і клубними пробігами. Рекордні півсотні екіпажів не злякалися по-дорослому складних правил і раптово настала зими.

Стільниковий решітка радіатора і декор бамперів, 16-дюймові колеса, затемнені задні ліхтарі, спойлерок і здвоєний вихлоп все це належить тільки Polo GT. Клеєні смужки на капоті і кришці багажника безкоштовно отримають лише перші 300 покупців.

«Як тільки твої руки ляжуть на шкіру його спортивного керма, а під капотом заричить 125-сильний мотор, світ зміниться...» обіцяє фірмовий фольксвагенівський сайт. Не обманює. Варто було заявитися на гонку (стартовий внесок становить від п'яти до дев'яти тисяч рублів залежно від досвіду екіпажу і місця його проживання), жовтень разверзся снігопадом. Під раптово зміненому світі довелося швидко шукати по засіках зимові колеса. В прес-парку їх не знайшлося, оскільки GT перша і єдина версія Polo з 16-дюймової взуттям.

Пастор і паства: ідейний натхненник і організатор марафонів «1000 верст» Олексій Меньшенин проводить передстартове збори для учасників. Основний посил чим більше думаєш, тим менше доводиться ганяти по дорогах, щоб компенсувати свої помилки.

Система стабілізації обидва дні провела в спортрежіме, тому що противобуксовочный алгоритм занадто суворий для зими. У пілота GPS-лічильник кілометражу і швидкості, у штурмана науковий калькулятор, годинник і голова.

Пал Палич Карін кермо не чіпає, благородно зголосившись бути штурманом-дебютантом. Але його світ теж перевертається на очах — з кожною сторінкою дорожньої книги, в якій організатори зашифрували 800-кілометровий дводенний маршрут. З сьомої ранку суботи і до пізнього вечора неділі ми живемо не по своєму часу, а по суддівському, і синхронізація годин теж лягає на Пашу. Ралі адже насправді змагання на точність, а не швидкість. Хоча заради точності, звичайно, часом доводиться «прокачувати» і швидкість. Особливо взимку, коли будь-який обгін по каші і сніжній цілині іспит водійської майстерності.

Кермо від старших моделей Volkswagen хороший вивіреним розташуванням кнопок, але не скошеним ободом. Магнітола з кольоровим сенсорним дисплеєм радує інтуїтивно зрозумілою налаштуванням радіо: крок зміни частоти залежить від швидкості обертання ручки.

Перший же «спецділянка», юморной слалом на закритому майданчику навколо одного-єдиного конуса, знімає половину наших з Polo GT спортивних амбіцій. З'ясовується, що система стабілізації насправді повністю не вимикається, і про розмашисто-заносной їзді можна забути. Ще частина гонору тане при спробі гальмувати лівою ногою електроніка не просто обрубує тягу, але і не дає її відновити дві секунди після відпускання педалі гальма. Тому далі, як кажуть автоспортсмени, їдемо пошепки. Як на дачу. Як на седані Polo.

Змінний крок спідометра дивує: чому третина шкали займає непотрібний діапазон до 40 км/ч? Покажчик температури антифризу прибріхує, при прогріванні показуючи 90, коли за даними зовнішнього адаптера ELM327 ще тільки 72. Бардачок гол і відривається гулко, зі стуком.

Бух! Бабах! Це підвіска, не відрізняється від звичайного Polo, зазначила, маршрут ралі покинув ближнє Підмосков'я, звернувши на грейдери і грунтовки. У столиці седан радує округло-благородної плавністю ходу, лише на тріщинах і стиках надмірно шльопає шинами, струшуючи сідоків. Але навряд починаються занедбані провінційні дороги, як на перший план виходить брак енергоємності. Спортивний кермо недоречно скошений знизу, що при лінивому, неостром рульовому механізмі заважає. А ось низьке і прозоре зусилля на бублику радує, як і точність відгуків. Втім, різниці з звичайним Polo у GT тут немає.

Якщо їхати швидко, домінує однозначний знос передньої осі, а занос, коли його спровокувати, відразу гаситься неотключаемой до кінця системою стабілізації. Заради цього фото довелося смикати дисковий «ручник». Кліренс 163 мм, як у звичайного седана Polo.

Особливе спасибі суддям ралі. Ці загартовані люди (з дітьми!) мокнуть і мерзнуть два дні заради задоволення учасників. Шкода, специфіка марафону передбачає рідкісне спілкування з суддями — після сотень кілометрів шляху хочеться перекинутися парою слів.

Рушати складно через брак часу, але на швидкості мотор тихий і потужний, наполегливо прискорюючи машину з 1400 об/хв до п'яти тисяч з гаком. Драми в розгоні немає, як і спортивного звуку або гостроти відгуку. Зате від атмосферних версій наш Polo GT відрізняється «дизельної» упевненістю в тому, що під педаллю завжди щось є. Раз легко обходимо одного суперника, два ще декількох. Стоп, все ж повинні їхати з однією середньою швидкістю?! Незабаром розуміємо, що, замотавшись зі зйомкою відео на старті, ми втратили інформацію про зниження середньої швидкості з-за снігопаду. Сухий-то норматив ми виконали, а в результаті отримали п'ять хвилин штрафу за випередження.

Єдина відмінність сидінь від масових версій Polo картата тканина «а-ля GTI». Поперекового і бокового підпору у жестковатых передніх крісел не додалося. На задньому ряду не вистачає плафона підсвічування.

Серед подібних заходів марафон «1000 верст» ще гуманний. Тут не потрібні гоночні шоломи, ліцензії та інший «тюнінг», деколи робить такі ралі смішними для оточуючих. Головне уважність і спокій. Це якраз основні якості Пал Палича, тому ввечері першого дня все ж виявляємо себе лідерами протоколу! Ми жодного разу не заблукали і знайшли всі фото-КП: на контрольному пункті треба сфотографуватися з орієнтиром, зображеним у дорожній книзі. Зазвичай на другий день всі, по суті, починається спочатку, тому приймаємо грамотне тактичне рішення лягти спати о восьмій вечора, коли готель тільки береться за штопори.

Якщо в бюджетному сегменті багажник Polo виглядає багато, то для Polo GT ціною під мільйон рублів напрошуються хоча б гачки для вантажу і оздоблення вивороту біля задньої подушки. Запаска залишилася 15-дюймової.

Polo GT бадьоро запускається на легкому ранковому морозцю і радує ефективним підігрівом лобового скла та форсунок омивача. Салон протоплюється нешвидко: електричного догрівачів в опалювачі немає, як і на інших калузьких Polo, хоча для малооб'ємного турбомотора він ой як потрібен. Зимова куртка і черевики сильніше підкреслюють слабкості ергономіки: трохи не вистачає вильоту керма — до обіду втомлюються або плечі, або ноги, дивлячись чим жертвуєш при виборі посадки. Зате бічні скла заляпываются помірно, не погіршуючи оглядовість через куці дзеркала, а зона очищення склоочисників прекрасна за мірками бюджетного сегмента.

Штатні шини Bridgestone T001 ставляться тільки на GT і відносяться скоріше до преміум-комфортному сегменту, ніж до спортивного. Кермо при паркуванні з ними важче, а демпфірування дрібних нерівностей гірше і відбувається гучніше.

Щоб новачкам було цікаво, складність гонки зростає до фінішу. Кульмінація заплутаний ділянку з заданими середніми швидкостями, де повороти не мають точної прив'язки по кілометражу. Маршрут треба розгадувати по нюансам зображення позиції в дорожній книзі: з тієї сторони стоїть дерево або дорожній знак? У підсумку ми потрапляємо в «капкан» організаторів, блудим, мчимо по голому льоду, щоб нагнати запізнення... А на фініші дізнаємося, що заблукали абсолютно все, і ми як і раніше кращі, нехай і серед гірших. Удача, перемога!

При легкому мінусі обігрів лобового скла знищує лід буквально за кілька хвилин, причому таймер відключає його навіть пізніше, ніж нитки заднього скла. Водійський двірник не піднімається, впираючись в капот. Ємність бачка омивача гідні 5,5 л.

Виграти аматорське ралі з першого разу складно. Однак Пашин приклад говорить, що можна. Наступна гонка «1000 верст» відбудеться 25-26 лютого в Московській і Тульській областях.

По букві правил такі змагання називаються ралі третьої категорії. Якщо в Polo GT є спорт, то теж — третьої категорії. У звичайному житті седан хороший тяговитостью і економічністю: на повільних дорожніх перегонах борткомпьютер часом показував середній витрата всього 5-5,5 л/100 км при постійній швидкості 80-90 км/ч. На іншій чаші ваг помітно більш складна конструкція. У мотора, крім турбонаддува і фазообертача на впуску, є регульований маслонасос, два контура охолодження з парою термостатів, подвійним радіатором, додаткової электропомпой і так далі. Не кажучи вже про версію з коробкою DSG...

Polo GT не вистачає емоцій. Дивлячись на зовнішній декор і відчуваючи паралелі з GTI, ти хочеш гострого рульового управління, вишуканою керованості, драми при наборі швидкості... А є зручний і тяговитий, місткий і просторий седан.

Головне ніякої тихий і моментний двигун не перетворить калузький Polo в німецький Golf. Жорсткий пластик дверних панелей все так само буде довбати по ліктях, а шумоізоляція змушувати підвищувати голос. Двері взагалі ніби порожні. Ляскають, як кришка сміттєвого бака, не рятують від зовнішніх шумів і погано захищають від холоду. При русі по шосе треба піднімати температуру клімат-контролю на пару градусів у порівнянні з пробочным режимом. Свідомість того, що за такі гроші навряд чи купиш щось більш тяговитое і просторе одночасно, підігріває, але не гріє.

Паспортні дані

МодельVolkswagen Polo GTКузовДвигунТрансмісіяХодова частинаЕксплуатаційні характеристикиВитрата палива, л/100 км
Тип кузоваседан
Число дверей/місць4/5
Довжина, мм4390
Ширина, мм1699
Висота, мм1467
Колісна база, мм2553
Колія передня/задня, мм1457/1500
Споряджена маса, кг1223
Повна маса, кг1740
Об'єм багажника, л460
Типбензиновий, з безпосереднім уприскуванням палива і турбонаддувом
Розташуванняспереду, поперечно
Число і розташування циліндрів4, в ряд
Число клапанів16
Робочий об'єм, см31395
Макс. потужність, л. с./об/хв125/5000–6000
Макс. крутний момент, Н•м/об/хв200/1400–4000
Коробка передачмеханічна, шестиступінчаста
Привідпередній
Передня підвісканезалежна, пружинна, McPherson
Задня підвісканапівзалежна, пружинна
Передні гальмадискові вентильовані
Задні гальмадискові
Шини195/55 R16
Дорожній просвіт, мм163
Максимальна швидкість, км/год198
Час розгону з 0 до 100 км/ч, з9,0
— міський цикл7,5
— заміський цикл4,7
— змішаний цикл5,7
Норма токсичностіЄвро-5
Ємність паливного бака, л55
ПаливоАІ-95–98

Комплектація

Базове оснащенняVolkswagen Polo GTДодаткове оснащення тестового автомобіляЦіна базової комплектації, рублі826 900Ціна протестованого автомобіля, рублі1 001 840
Фронтальні подушки безпеки
Кріплення дитячого крісла Isofix
АБС
Рульовий механізм з електропідсилювачем
Протитуманні фари
Бортовий комп'ютер
Клімат-контроль
Рульова колонка з регулюванням по куту нахилу і вильоту
Зовнішні дзеркала заднього виду з підігрівом і електроприводом
Регулювання сидіння водія по висоті
Підігрів передніх сидінь
CD-магнітола з підтримкою MP3
Легкосплавні колісні диски
Колір «металік»
Біксенонові фари56 990 рублів
Обігрів лобового склаПакет «Комфорт», 19 990 рублів
Круїз-контроль
Центральний підлокітник
Мультифункціональний рульове колесо
ІммобілайзерПакет «Повна готовність», 13 990 рублів
Протиугінна сигналізація
Інтегрована Bluetooth-система hands freeПакет «Мультимедіа», 35 990 рублів
Камера заднього виду
Бічні подушки безпеки Пакет «Безпека», 23 990 рублів
Датчики паркування передні та задні
Система динамічної стабілізації
Електрохромне дзеркало внутрішньосалоновеПакет «Техніка», 23 990 рублів
Датчик дощу
Датчик світла

Техніка Павло Карін, Микита Гудков

Чотиридверний Polo побудований на шасі хетчбека Polo п'ятого покоління (платформа PQ25). Однак колісна база отримала надбавку аж у 82 мм, і майже на 7 см збільшено паспортний дорожній просвіт. Підвіски тут традиційні: McPherson спереду і скручуюся балка ззаду. Ті ж вузли можна знайти в ряді моделей концерну Volkswagen. Задні гальмівні механізми залежать від версії: на седанах простіше вони барабанні.

Турбомотор 1.4 TSI серії EA211 економічний і екологічний, але складний за конструкцією. Блок і головка циліндрів зроблені з алюмінію, гільзи литі з чавуну. З алюмінію і розвинений картер з вбудованими масляними каналами та встановленим тут же фільтром. Двигун має два контури охолодження плюс водяній інтеркулер, два термостата і масляний насос змінної продуктивності. Впорскування палива (припустимо бензин АІ-95) безпосередній. Віддача 125 к. с., а крутний момент 200 Н•м. Це більше, ніж у багатьох дволітрових «атмосферником».

Підвіска для Polo GT спеціально не перенастраивалась, однак пружини «найважчою» категорії, з урахуванням збільшеної на 40 кг спорядженої маси (для версії з механічною коробкою передач).

За кадром

Найдраматичніший момент тесту — авральний пошук зимових шин у кінці жовтня. Врятував комплект 15-дюймових нешиповок Continental Viking Contact 5 від моєї Ібіци. Ми жодного разу не пошкодували про вибір. Багато хто не погодиться, але мій досвід показує: якщо у вас є голова на плечах, тихі нешиповані шини скандинавського типу в московських умовах приємніше і краще шипованих, так і за містом не пасують. Доказом тому — наша перемога.

Дякуємо компанії Asbis за наданий відеореєстратор Prestigio RoadRunner 525. Чим привабливий Volkswagen Polo GT?

  • 1.Потужним мотором
  • 2.Декором
  • 3.Адаптацією до Росії
  • 4.Ціною
  • 5.Мене він не приваблює

  • При написанні цієї статті було використано матеріали із сайту "Drive"


    Переглядів: 328




    Підписатись



    Вас може зацікавити


    Коментувати та оцінювати статті можуть лише зареєстровані користувачі!


    Зареєструватись або Увійти


    Виграємо ралі-марафон на седан Volkswagen Polo GT — тест-драйв, огляд Volkswagen | Та4ани
    0.234154