error_outline
Увага: Функціонал сайту обмежений, оскільки Ви не авторизовані! Авторизиуйтесь, будь ласка, це всього декілька секунд.



Зареєструватись або Увійти


Hosting Ukraine

Невідомий універсал Aston Martin Lagonda

Автор: Ігор Шевчук

Дата підготовки матеріалу: 2016-02-26

Люксовий седан Aston Martin Lagonda, який випускався з 1976-го по 1990-й рік, закономірно вважається однією з найбільш епатажних і самобутніх 4-дверних моделей в автомобільній історії. Дизайн цієї машини досі дивує своєю сміливістю і несхожістю на що-небудь інше. Всього було побудовано лише 652 седани Lagonda чотирьох серій.


Седан Aston Martin Lagonda 3-й серії

Один з автомобілів (зразка 1987-го року) 3-й серії (тираж - 75 штук) згодом був перероблений в екстравагантний 5-дверний універсал Shooting Brake. Унікальний варіант був постоїв майстрами швейцарської компанії Roos Engineering, яка спеціалізується на обслуговуванні та реставрації раритетних Aston Martin. Це ж авто потрапило до нашого переліку невідомих універсалів, про які Ви не знали.






Довжина автомобіля перевищує 5 метрів, при цьому висота складає всього 130 см

Споруда незвичайного "каравану" зайняла цілих 3 роки (1996-1999). Lagonda отримала оригінальну прибудову корми, яка істотно змінила зовнішній вигляд машини. Також авто укомплектували сучаснішою 4-діапазонною автоматичною коробкою передач (замість рідної 3-ступінчастою), задніми паркувальними сенсорами і DVD-системою для пасажирів гальорки. До речі. дана переробка отримала офіційне схвалення Aston Martin.


Система вприскування палива з'явилася на машинах 3-й серії в 1986-му році


Мотор V8 видає 305 к.с.



Ефектний універсал Aston Martin Lagonda Shooting Brake зараз виставлений на продаж за ціною 420 тисяч доларів: недешево, враховуючи той факт, що звичайний седан можна знайти і за 40-50 тисяч USD.


Стильний інтер'єр оброблений дуже якісними матеріалами: дорогою шкірою і натуральним деревом


Важіль ручного гальма розташований зліва від водія



На сьогоднішній день пробіг машини складає 39000 кілометрів. Під капотом Lagonda знаходиться 5,3-літровий бензиновий мотор V8 потужністю 305 к.с.  Максимальна швидкість універсала складає 225 км на годину, а від 0 до 100 км/год апарат розганяється за 8,8 секунд.


Одна з фірмових особливостей Lagonda - футуристична (на ті роки) цифрова панель приладів, яка не відрізнялася особливою надійністю. Вартість розробки електроніки в чотири рази перевищила витрати на створення, власне , самого автомобіля .На авто 3-й серії використовувалися електронно-променеві трубки замість діодів, як на ранніх версіях.




Фірмовий шильдик Roos Engineering


Ззаду передбачені 2 індивідуальних крісла


Багажний відділ не вражає. 

Крім універсала від Roos Engineering, на базі Lagonda було створено 2-дверне купе Rapide (в єдиному екземплярі) з укороченою колісною базою. Крім того, британське ательє Tickford побудувало 4 довгобазних лімузина і ще 5 машин другої серії з аеродинамічними обвісами і допрацьованим інтер'єром.


Седан Tickford Lagonda з обвісом і дисками BBS RS

На youtube вдалося знайти відео про цю машину, правда, на німецькій мові:


 
Дякуємо Roma-Urraco за матеріали!


Переглядів: 714




Підписатись



Вас може зацікавити


Коментувати та оцінювати статті можуть лише зареєстровані користувачі!


Зареєструватись або Увійти


Невідомий універсал Aston Martin Lagonda | Та4ани
0.013505