error_outline
Увага: Функціонал сайту обмежений, оскільки Ви не авторизовані! Авторизиуйтесь, будь ласка, це всього декілька секунд.



Зареєструватись або Увійти


Colani Ferrari Testa d'Oro

Автор: Ігор Шевчук

Дата підготовки матеріалу: 2016-02-12

Епатажний дизайнер Луїджі Колані вмів здивувати публіку. Ми вже писали про незвичайний прототип Lada Gorbi , побудований Колані в 1987-му році на агрегатах ВАЗівської "Ниви". А сьогодні Ви зможете ознайомитись із ще більш зухвалою і сміливою роботою цього талановитого німецького художника - суперкаром Colani Ferrari Testa d'Oro.




Луїджі Колані поруч зі своїм дітищем - Testa d'Oro: наші дні

Отже, 1989-й рік. У тодішній автомобільній моді все ще переважає характерний для 80-х років рубаний стиль: Lamborghini продовжує випускати Countach , Ferrari - 328, Mondial і Testarossa, Maserati - лінійку Biturbo. І тут, на виставці в німецькому Ессені, з'являється це!  Футуристичний "прибулець" з майбутнього з обтічними формами і 750-сильним мотором: справжній "розрив шаблону".




Презентація машини на авто-шоу в Ессені в 1989-му році

Спочатку машина розроблялась для встановлення рекорду швидкості на легендарному соляному озері Бонневілль. У 1991-му році, Testa d'Oro зі злегка модифікованим кузовом змогла розвинути там максимальну швидкість в 351 км / год, що на той час було кращим показником в своєму класі.





Colani Testa d'Oro побудована на Ferrari Testarossa. Однак, її силовий агрегат було суттєво доопрацьовано фахівцями німецького тюнінг-ательє Lotec. Опозитний 12-циліндровий мотор отримав пару турбонагнітачів, завдяки чому його потужність зросла до 750 к.с., а максимальний обертовий момент - до 900 Нм.  Колектори двигуна пофарбували особливою золотою фарбою - звідси і назва Testa d'Oro (в перекладі з італійської - "золотоголові").







Звичайно, головне в цьому суперкарі - оригінальна обтічна біо-зовнішність, що належить перу Луїджі Колані. Що примітно - дизайн зроблений ним вручну без будь-яких розрахунків в аеродинамічній трубі і на комп'ютерах, до яких маестро завжди ставився скептично. "Якщо машина виглядає красиво, то і їде непогано" - любив повторювати знаменитий дизайнер.





Цей факт, однак, ледь не зіграв злий жарт. Під час швидкісних випробувань машини на соляних озерах, потік повітря відірвав ніс Testa d'Oro від землі: пілоту лише дивом вдалося стабілізувати авто і уникнути аварії. Як то кажуть - фізику не обдуриш.







На початку 90-х суперкар від Колани пропонувався до продажу на замовлення за ціною від 500 тисяч доларів.







Зовсім недавно Colani Ferrari Testa d'Oro змінила власника через італійську компанію Maranello Purosangue за вражаючі 1,7 мільйона доларів. Машина зараз на повному ходу (мотор повністю перебрали пару років назад) і періодично виїжджає на дороги загального користування.







Дякуємо Roma-Urraco за матеріали!


Переглядів: 494




Підписатись



Вас може зацікавити


Коментувати та оцінювати статті можуть лише зареєстровані користувачі!


Зареєструватись або Увійти


Colani Ferrari Testa d'Oro | Та4ани
0.213381