error_outline
Увага: Функціонал сайту обмежений, оскільки Ви не авторизовані! Авторизиуйтесь, будь ласка, це всього декілька секунд.



Зареєструватись або Увійти


Не Джипом єдиним: Scout International — спавжній американський SUV

Автор: Ігор Шевчук

Дата підготовки матеріалу: 2016-02-07

У той час як СУВ-и почали бути популярними в Америці в 80-90-х роках, загальна їхня концепція почалася набагато раніше.

Більшість людей чули про Jeep CJ, "батька" легендарного Jeep Wrangler, побудованого для цивільних громадян на базі військової техніки, але старий Jeep CJ - це не SUV, по меншій мірі, не такий, як ми їх знаємо сьогодні. 

Старий джип був протягом багатьох десятиліть військовою, утилітарною машиною, яку переробили для цивільних потреб. Те ж зі старими автомобілями Land Rover. Тому ні про який комфорт, який вміють дарувати сучасні SUV, не могло бути й мови. Утилітарність — головний пріоритет старого Джипа. 

Так який автомобіль в США був першим справжнімSUV? Scout International 80, який вперше став доступний для придбання в кінці 1960!

 

Оригінальний Scout мав багато варіацій, так само, як і Джип.



 
Інтер'єр Scout 800

 

1965 року International Harvester (IH), які в Америці багато в чому відомі як компанія, яка виготовляла сільськогосподарське обладнання, представила Scout 800, замінивши 80-ку, додавши багато додаткових можливостей для бездоріжжя, які, як виявилось, дуже цінувалися на ринку, який прагнув більшої  користі від своїх OFF-road автівок. Мабуть сказалася звичка американців до утилітарності Джипа.

В 1966 році Ford представив Bronco, очевидно, побачивши потенціал ринку автомобілів для бездоріжжя. Проте, Scout мав довшу колісну базу і продавався краще (американці полюбляють великі авто).

 У 1971 році за три роки до Jeep Cherokee і 6 років до більшого, повнорозмірного Bronco, IH представив Scout II, справжній, SUV, яким ми його знаємо сьогодні.

 





 

Scout мав проблему із запасними частинами. КПП були від одного виробника, двигуни від іншого, і так далі, і вони були побудовані таким чином на заводі. Scout не був дуже залежним від інших автовиробників, що створювало проблеми для споживачів.

Сьогодні існує культ прихильників старого Scout.

 


Переглядів: 418




Підписатись



Вас може зацікавити


Коментувати та оцінювати статті можуть лише зареєстровані користувачі!


Зареєструватись або Увійти


Не Джипом єдиним: Scout International — спавжній американський SUV | Та4ани
0.212186