error_outline
Увага: Функціонал сайту обмежений, оскільки Ви не авторизовані! Авторизиуйтесь, будь ласка, це всього декілька секунд.



Зареєструватись або Увійти


Останні з могікан: рамні позашляховики на ринку

Автор: Ігор Шевчук

Дата підготовки матеріалу: 2016-01-31

Днями компанія Land Rover припинила виробництво позашляховика Defender: у п'ятницю, 29 січня, з конвеєра заводу в англійському Соліхалл зійшли останні 15 автівок культової моделі. Останнім став "Деф" в у прощальній модифікації Heritage із зеленим кольором кузова та матерчатим верхом, як у найпершого Land Rover Series 1 в 1948 році.


Останній серійний Land Rover Defender


Прощавай, англійський солдате!

Сегмент справжніх мостових позашляховиків з потужною рамою і міцною залежною підвіскою поступово вимирає: з кожним роком пропозиція стає менше і менше, адже покупці все частіше голосують грошима за модні кросовери. Не виключено, що вже найближчим часом любителям подібної техніки доведеться підбирати собі машини виключно на вторинному ринку. Однак, деякі фірми поки ще продовжують випуск класичних "пройдисвітів", які досі користуються стабільним попитом у країнах зі слабо розвинутою дорожньою мережею. Вашій увазі пропонується огляд всіх рамних мостових 4х4, які зараз виробляються і продаються.

 

 

 

Suzuki Jimny

Цей кумедний на вигляд автомобільчик довжиною всього 3545 мм насправді є дуже серйозним мостовим позашляховиком класичної конструкції: з прекрасними параметрами геометричної прохідності, залежною пружинною підвіскою всіх коліс, пониженою передачею в трансмісії. Його головні козирі - невисока ціна, компактні звіси і маленька маса (всього 1 060 кг). Мінімальний кліренс - 190 мм. З хорошою "зубастою" MT-ешной гумою японський малюк навіть в стоці здатний творити чудеса на пересіченій місцевості. Можливості машини обмежує тільки слабкий 1,3-літровий моторчик потужністю 85 к.с., який пропонується як з 5-ступінчастою "механікою", так і 4-діапазонною АКП. У нинішньому вигляді, модель випускається з 1998-го року, переживши кілька планових рестайлінгів. Останній провели торік: авто отримало систему стабілізації ESP, оновлену панель приладів і кермо.



УАЗ Хантер

Всього 409000 рублів (це трохи більше 5000 доларів) зараз просять в Росії за базовий УАЗ Хантер у виконанні "Класик". Під капотом - 2,7-літровий бензиновий двигун на 128 сил. У стандартній комплектації машина має 5-ступінчасту механічну коробку передач Hyundai-Dymos, закритий суцільнометалевий кузов, гідропідсилювач керма. Максимальна швидкість авто -130 км / год, а середня витрата палива становить 13,2 л / 100 км . Підвіска - залежна: з пружинами на передній осі і ресорами ззаду. Мінімальний дорожній просвіт - 210 мм. Як і у випадку з Jimny, система 4х4 тут  класична: Part-Time, тобто постійний задній привід, з жорстким підключенням переднього моста. Модель веде свій родовід з 1971-го року, коли був випущений найперший 469-й УАЗ.



УАЗ Патріот

Якщо вам не до душі сувора аскетичність "Хантера", то за 589 000 рублів можна придбати куди більш комфортабельний УАЗ Патріот. Правда, в "базі" тут запропоновані лише електричні склопідйомники і гідропідсилювач керма. Модель має кращу ергономіку, простори і затишний салон (відносно свого попередника), а в середній комплектації "Комфорт" доступний кондиціонер, підігрів сидінь і ABS. Бензиновий двигун тут аналогічний як "Бобіка", але за рахунок кращої аеродинаміки максимальна швидкість досягає 150 км. 2-ступінчаста роздавальна коробка відрізняється електричним приводом. Конструкція підвісок і система повного приводу ідентична "Хантеру", та й кліренс точно такий же - 21 см. Опціонально можна замовити економічний і тяговитий дизельний мотор МЗ-51 432 з системою впорскування Bosch Common Rail (114 к.с.).



Jeep Wrangler

З 2006-го року випускається актуальне покоління Jeep Wrangler (JK). Модель доступна в трьох- або п'яти- дверному кузові в комбінації зі змінним пластиковим і складаним брезентовим дахами. Машина цікава тим, що на ній можна повністю зняти бічні двері і скласти вперед лобове скло - як на справжній армійської техніці. Wrangler продається з бензиновим мотором V6 (3,6 л, 284 к.с.) і 4-циліндровим дизелем (2,8 л, 200 к.с.). Особливою любов'ю у фанатів позашляхових покатушок користується модифікація Rubicon, яка може похвалитися жорсткими примусовими блокуваннями міжколісних диференціалів обох мостів, посиленими мостами DANA 44, стабілізатором поперечної стійкості, які можна вимкнути на передній осі, сталевими захисними порогами кузова, більш "тяговими" передавальними числами шестерень в мостах і, особливо, в роздатці, де передавальне відношення понижувальної передачі збільшене з стандартних 2,7 до 4,0, що досі є рекордом серед серійних позашляховиків! Підвіска - залежна пружинна, система повного приводу - Part-Time.



Mercedes-Benz G-Class

Чутки про зняття з виробництва "кубика" з'являються в ЗМІ із завидною регулярністю. Тим не менш, німці наполегливо продовжують покращувати свого легендарного довгожителя (модель знаходиться на конвеєрі з 1979-го року). Правда, остаточно пішли в минуле короткобазний 3-дверні версії із закритим кузовом і кабріолет. Базовий G 350 BlueTEC комплектується 3,0-літровим турбодизелем потужністю 245 к.с. Однак, в країнах СНД більшість замовлень припадає на потужні модифікації з V-подібними бензиновими "вісімками" бітурбо: G 500 - 4,0 літра і 421 к.с.і G 63 AMG - 5,5 літра і 571 к.с. Флагманська заряджена модифікація G 65 AMG з 630-сильним 6,0-літровим бітурбірованним агрегатом AMG V12 вартістю 9 млн грн. Від 0 до 100 км / год такий "снаряд" розганяється всього за 5,3 секунди. Незалежно від варіанту мотора, всі "Геліки" за замовчуванням мають постійний повний привод з "понижайкою" і 3 блокуваннями, залежну пружинну підвіску і 7-діапазонну автоматичну коробку передач. Існує думка, що найбільше нових G-Class продають в Росії. Насправді ТОП-5 регіонів покупців нових "кубиків" виглядає наступним чином: 1) США 2) Німеччина 3) країни Близького Сходу 4) Китай 5) Росія.



Nissan Patrol

У багатьох джерелах, помилково вказується, що Nissan нібито остаточно згорнув випуск класичного рамного Patrol Y61. Однак, це не зовсім так: модель продовжують випускати для країн Африки, Близького Сходу, Пакистану, Філіппін. Заради інтересу, можете зайти на сайт офіційного представника марки в ОАЕ і переконатися в цьому самі. Як і в старі добрі часи, апарат комплектується дуже надійними і невибагливими рядними моторами на 6 циліндрів: атмосферним дизельним робочим об'ємом 4,2 літра і 4,8-літровим бензиновим TB48DE. В арсеналі автомобіля - потужні мости, залежна підвіска на пружинах, класична рама сходового типу. Головний мінус моделі - слабка захищеність рами і кузова від корозії: в більш-менш вологому кліматі вони згнивають дуже швидко.



Toyota Land Cruiser 70-Series

Культова "семидесятки" досі в строю (з 1984-го року). Причому позашляховик виготовляється виключно в Японії і до цього часу користується гарним попитом в Африці і країнах Близького Сходу. "Сірі" дилери в Україні та Росії також завозять ці машини невеликими партіями: коштують вони недешево (у нас близько 60 000 доларів), тому купують їх тільки заможні фанати моделі. Адже за ці гроші ви отримуєте утилітарний апарат з мінімальним комфортом. Правда, був і гучний скандал з ануляцією реєстрації на продані в РФ нові "70-ки", які мали липовий екологічний сертифікат. Залежно від ринку, модель пропонується або з 4,2-літровим атмосферним дизелем 1HZ, або з 4,0-літровим бензиновим V6 1GR-FE. Коробка передач - виключно 5-ступінчаста "механіка". Повний привод - Part-Time. Передня підвіска - пружинна, а ззаду - ресори. "70-ка" пропонується в самих різних виконаннях: з короткою і довгою базою, закритий кузов і кабріолет, а також пікапи з 1- та 2-рядної кабіною.


 
Дякуємо Roma-Urraco за матеріали!


Переглядів: 563




Підписатись



Вас може зацікавити


Коментувати та оцінювати статті можуть лише зареєстровані користувачі!


Зареєструватись або Увійти


Останні з могікан: рамні позашляховики на ринку | Та4ани
-0.776984