error_outline
Увага: Функціонал сайту обмежений, оскільки Ви не авторизовані! Авторизиуйтесь, будь ласка, це всього декілька секунд.



Зареєструватись або Увійти


Hosting Ukraine

Яку систему повного приводу вибрати, купуючи кросовер або позашляховик

Автор: Костя Павлюк

Дата підготовки матеріалу: 2018-11-08


Фото: land.typoga.com Багато водіїв, підшукують собі автомобіль, з особливим інтересом поглядають у бік повнопривідних кросоверів і позашляховиків — мода нині така. Розглядаючи конкретні пропозиції, вони стикаються з абревіатурами AWD і 4WD, вказують на те, що провідними у машини виступають всі чотири колеса. Але в чому їх принципова різниця? В цьому питанні розібрався портал «АвтоВзгляд».
Вікторія Базылева

На жаль, але реальність така, що справжні позашляховики неспішно йдуть в історію. Автобудівники, що йдуть на поводу у маркетологів, адаптують «всюдиходи» під потреби споживачів, перетворюючи їх у беззбройні кросовери, робеющие перед пересіченою місцевістю. Несучий кузов поступово витісняє рамну конструкцію, а новомодний привід AWD — класичний 4WD...

Втім, на сьогоднішній день з чотирма ведучими колесами продаються не тільки «пройдисвіти» і SUV, але і седани — ті, що подорожче. Хоча, здавалося б, навіщо повний привід четырехдверкам, не розраховані на екстремальні офф-роуд покатушки? Але зараз не про це. Розберемо, що ж із себе представляють загадкові AWD і 4WD, і — головне — якій системі віддати перевагу при купівлі авто.


Фото: lark.websiteFour-wheel-drive (4WD)

Система повного приводу 4WD ділиться в свою чергу ще на два типи: full time (постійний повний привід) і part time (підключається). Перший — більш просунутий, але разом з тим і найдорожчий. Він передбачає наявність міжосьового і міжколісних диференціалів, а також як мінімум однієї примусового блокування, щоб при пробуксовці одного колеса не «відключилися» інші три.

В системі part time диференціалу місця немає — підключення мосту bltn допомогою механічної муфти. Як підсумок: жорстке зачеплення і однакова (50/50) розподіл крутного моменту між осями. Саме ці нюанси і накладають обмеження на використання такого приводу на звичайних дорогах. Його не рекомендується активувати поза офф-роуда через зниження керованості на асфальті і підвищеного навантаження на трансмісію.

Чому на кросовері небезпечно їздити зимой763320
Фото: www.caradvice.com.auСамые небезпечні міфи про кросоверах та внедорожниках36959All-wheel-drive (AWD)

З 4WD part time за принципом дії схожа система AWD. В ній аналогічно відсутня диференціал — застосовується гідравлічна або електромагнітна муфта, яка допускає прослизання осей, що позитивно позначається на керованості авто. Як правило, провідними колесами при AWD виступають передні. Задні ж підключаються, як і у випадку з part time, на вимогу водія або автоматично.

ЩО Ж ВИБРАТИ?

Якщо ви підшукуєте автомобіль виключно для пригод по бездоріжжю, то має сенс зупинитися на 4WD full time і класичних «всюдиходах»: скажімо, LADA 4x4, Land Rover Defender або Mercedes-Benz G-класу.

Виїзди на риболовлі та пікніків у лісі для вас, швидше, виняток? Тоді придивіться до Suzuki Jimny, Mitsubishi Pajero або Nissan Patrol з їх 4WD part time. А якщо хочеться просто відчувати себе впевненіше в місті, вистачить і AWD: Toyota RAV4, KIA Sportage або будь-який інший повнопривідний кросовер.


При написанні цієї статті було використано матеріали із сайту "Автовзгляд".


Переглядів: 19




Підписатись



Вас може зацікавити


Коментувати та оцінювати статті можуть лише зареєстровані користувачі!


Зареєструватись або Увійти


Яку систему повного приводу вибрати, купуючи кросовер або позашляховик | Та4ани
0.011335