error_outline
Увага: Функціонал сайту обмежений, оскільки Ви не авторизовані! Авторизиуйтесь, будь ласка, це всього декілька секунд.



Зареєструватись або Увійти


Hosting Ukraine

Дилерські центри поголовно припиняють своє існування

Автор: Григорій Васильєв

Дата підготовки матеріалу: 2018-10-12


Фото: Геннадій Черкасов Все більше і більше покупців по всьому світу готові робити дорогі покупки через інтернет. Автомобілі — не виняток. Експерти впевнені, що ера продажів «живих» машин у красивих шоу-румах вже не закінчується. Скільки ще протримаються дилери?
Євген Васін

Щорічна конференція Think with Google Auto підвела чергові підсумки світових тенденцій в автобізнесі. Основний тренд — глобальний перехід покупця у «всесвітню павутину». Телебачення остаточно простилось з лідерством у просуванні товарів, випустивши на першу сходинку всюдисущий інтернет.

Автомобілі більше не вибирають в автосалоні! Майже 97% клієнтів займаються підбором «залізного коня» в мережі, притому частіше використовують для цього смартфон, а не комп'ютер. Покупець приходить до продавця вже підготовлений, консультації та поради йому не потрібні — 60% відвідувачів автосалону заздалегідь визначилися з маркою і моделлю, включаючи комплектацію.

Більше того: навіть тест-драйв, обов'язкова ніби як програма, перестав бути догмою: 55% покупців роблять свій вибір до більш тісного знайомства з машиною. Чверть споживачів від тесту взагалі відмовляється!

Ключові творці народної думки все ті ж: пошукові системи, онлайн-відео і сайти виробників, які в цьому році демонструють стрімке зростання запиту користувачів. Якщо в 2017 році інтерес до офіційних ресурсів виявляли 48% користувачів, то в 2018 — вже 73%.


Фото: Наталія Губернаторова

Маркетологи Google призводять аналітику, виходячи з якої можна зробити невтішний для продавців прогноз: дилерам пора шукати роботу. Вже в самому найближчому майбутньому навіть такі дорогі і довгострокові покупки, як автомобіль, почнуть масово робити через інтернет.

Більш того, колаборація Alibaba і Ford, а також Amazon і Genesis — преміальна підрозділ Hyundai — вже щосили займаються продажем авто. Торгують в мережі і китайці — Lifan і Chery, і навіть вибрати автосалон і конкретну комплектацію машини, поставивши на неї бронь, сьогодні дозволяє віртуальний сервіс LADA. І це тільки початок.

Близька до Росії за рівнем розвитку і автоматизації Східна Європа продемонструвала наступні показники: 10% всіх покупців нових авто готові провести операцію через інтернет вже сьогодні, а 30%-40% припускають, що це можливо в найближчому майбутньому. Контролюйте час: через рік ці цифри будуть у Москві, а через п'ять — у всій Росії.

Окей, Google, підбери-но мені нову машину!

Автодилери припиняють виписувати ПТС1622
При написанні цієї статті було використано матеріали із сайту "Автовзгляд".


Переглядів: 12




Підписатись



Вас може зацікавити


Коментувати та оцінювати статті можуть лише зареєстровані користувачі!


Зареєструватись або Увійти


Дилерські центри поголовно припиняють своє існування | Та4ани
0.012721