error_outline
Увага: Функціонал сайту обмежений, оскільки Ви не авторизовані! Авторизиуйтесь, будь ласка, це всього декілька секунд.



Зареєструватись або Увійти


Hosting Ukraine

Які мотоцикли випускав АВТОВАЗ

Автор: Сава Фадеев

Дата підготовки матеріалу: 2018-10-11


Мотомир В'ячеслава Шеянова Двигун — серце будь-якого транспортного засобу, і мотоцикл в цьому сенсі не виняток. Силові агрегати для байків, як, власне, і самі байки, виробляють багатьох автоконцерни. Але мало хто знає, що в кінці минулого століття і АВТОВАЗ цілком міг почати серійний випуск моторів для «моциков», причому революційної по тим часам конструкції.
Максим Строкер

Перший робочий зразок роторно-поршневого двигуна (РПД) в СРСР — РД-250 — був створений в 1961 році. Через три роки, в 1964 -му, почалася розробка РПД для установки на мотоцикл. Але вже перші дорожні випробування поставив хрест на цій ідеї. Велика витрата бензину, «жор масла, невисокий ресурс і погана ремонтопридатність не давали шансу РПД зайняти місце звичайних поршневих двигунів. Радянському громадянину була потрібна надійна машина, а не байк, який відкатає всього 100 мотогодин.

Зате спецслужби СРСР відразу звернули увагу на потужний мотор. Зацікавилися РПД і в Гаражі особливого призначення (ГОН). Эскортной службі Гону за статусом був покладений найсучасніший транспорт, а точніше, мотоцикл.

Зрештою на світ з'явився експериментальний зразок ескортного (для супроводу кортежів офіційних делегацій та патрульної служби мотоцикла з роторно-поршневим двигуном. Іжевський мотоциклетний завод отримав держзамовлення, який передбачав запуск моделі в серійне виробництво.

Однак завдяки примхам радянської економічної системи, перший мотоцикл з РПД був виготовлений на Автовазі тільки в 1980 році.


Мотомир В'ячеслава Шеянова




  • Прототип ескортного байка з роторним двигуном створили на базі мотоцикла ІЖ, на яку встановлювалися і інші двигуни (експериментальний V-подібний двигун власної конструкції Іжмашу і РПД розробки ВНДІ Мотопрому). На жаль, про ці машини збереглося вкрай мало інформації. А з приходом «перебудови» тема мототехніки з роторним мотором взагалі померла.

    ІЖ 8.201 із зібрання «Мотомира В'ячеслава Шеянова» — один з цих унікальних прототипів. Мотоцикл оснащений двосекційним роторно-поршневим двигуном з алюмінієвим корпусом загальним обсягом 736 см3 і потужністю 87 к. с. За паспортом двигун «крутився» до 6000 про/хв, а спеціальні версії мотора витримували і за 9000 об/хв.

    Якщо чесно, то розігнати його до «максималки» в 200 км/год, ми не наважилися, оскільки стандартних барабанних гальм машині не вистачає вже на швидкостях понад 100 км/год. та й роторний двигун байка, по-хорошому, потребує капітального ремонту.

    Дякуємо за наданий текст і фотографії музей мотоциклів «Мотомир В'ячеслава Шеянова».

    Тест-драйв нового кросовера BMW Х2: «дрібниця, а приємно!8814
    При написанні цієї статті було використано матеріали із сайту "Автовзгляд".


    Переглядів: 50




    Підписатись



    Вас може зацікавити


  • Коментувати та оцінювати статті можуть лише зареєстровані користувачі!


    Зареєструватись або Увійти


    Які мотоцикли випускав АВТОВАЗ | Та4ани
    0.01388