error_outline
Увага: Функціонал сайту обмежений, оскільки Ви не авторизовані! Авторизиуйтесь, будь ласка, це всього декілька секунд.



Зареєструватись або Увійти


Hosting Ukraine

Потрібно поступатися «обочечнику» тому, що він — «перешкода праворуч»

Автор: Артем Сергієнко

Дата підготовки матеріалу: 2018-10-11


  • ДАІ
  • ПДДНужно чи поступатися «обочечнику» тому, що він — «перешкода праворуч» Типова манера обгоняющих по узбіччю водіїв вбудовуватися в основний потік дратує багатьох законослухняних учасників руху. Кого ГИБДД визнає винним, якщо з-за непропуску «обочечника» сталася аварія?
    Максим Строкер

    Не знайти водія, який би хоч раз у житті не втратив купу часу із-за так званих «обочечников» — любителів обігнати повільно йде потік або об'їхати пробку по узбіччю. Найчастіше саме такі объезжальщики і створюють пробку. Так часто буває на двосмугових заміських вильотних шосе з широкій асфальтованій узбіччям.

    Перед яким-небудь перешкодою, що заважає подальшому «польоту» по узбіччю, подібні «розумники» і вклинюються в потік машин, що йдуть по проїжджій частині, гальмують його і створюють затор, який інші «обочечники» об'їжджають і, в свою чергу, теж вклинюються... Згубний для руху процес таким чином самоподдерживается, викликаючи справедливий гнів законослухняних автомобілістів, вимушених втрачати час штучної пробці, організованого купкою зухвалих порушників ПДР.

    Адже їздити по узбіччю правила забороняють, який би там не був чудові асфальт. Стаття 12.15 КоАП загрожує за це штрафом в 1500 рублів, але «обочечников» це обставина не зупиняє, якщо попереду немає камери автоматичної фіксації чи не видно екіпажу ДПС.

    Максимальний загострення пристрастей зазвичай виникає в місці, де «обочечники» масово намагаються вбудуватися в потік машин, що йдуть за правилами. Багато хто з нормальних водіїв з цілком зрозумілих мотивів намагаються не пускати «шибко розумних» обгоняльщиков в свій ряд.


    Іноді в таких місцях зустрічається особливо нахабний обгоняльщик («пропустять, нікуди не дінуться нудоти») і кристально упертий законослухняний автомобіліст («стій на узбіччі тепер, хитрозадый нахаба»).

    Результатом протистояння цих двох парадигм стає ДТП — «обочечник» або «притирається» бортом до правому кутку переднього бампера законослухняного, або навпаки — своїм бампером дряпає правий борт їде за правилами авто.

    Найцікавіше, що окрім емоційних «пред'яв» із серії «тобі що, шкода пропустити було, що ль?», любителі їзди по узбіччю часто апелюють до ПДР, звинувачуючи не пропустив їх водія в порушенні Правил! Дуже поширений аргумент звучить так: «я перебудовувався і в тебе була перешкода справа, ти повинен був пропустити»! Або: «я ж поворотник включив, значить ти повинен пропускати».

    Насправді включений поворотник» не дає ніяких переваг на дорозі. Це — не більш ніж попереджувальний сигнал для оточуючих авто. Його юридична значимість — приблизно на рівні гудка автомобільного клаксона.

    Згадка «перешкоди праворуч», на перший погляд, куди більш серйозний аргумент. Але тільки для того, хто «права» купив разом з машиною. Виконувати правило перешкоди справа» зобов'язаний лише водій машини перестраивающейся з лівої смуги руху в праву. А не той, хто спокійно їде в своє смузі. Тим більше, що, згідно ПДР, узбіччя взагалі не є смугою руху. Тому в подібних ДТП завжди буде винен «обочечник».

    Тест-драйв нового кросовера BMW Х2: «дрібниця, а приємно!8755
    При написанні цієї статті було використано матеріали із сайту "Автовзгляд".


    Переглядів: 16




    Підписатись



    Вас може зацікавити


  • Коментувати та оцінювати статті можуть лише зареєстровані користувачі!


    Зареєструватись або Увійти


    Потрібно поступатися «обочечнику» тому, що він — «перешкода праворуч» | Та4ани
    0.013102