error_outline
Увага: Функціонал сайту обмежений, оскільки Ви не авторизовані! Авторизиуйтесь, будь ласка, це всього декілька секунд.



Зареєструватись або Увійти


Hosting Ukraine

Баха «Крим-2018»: безпека захворіла!

Автор: Катерина Єфремова

Дата підготовки матеріалу: 2018-09-23


Фото: АвтоВзгляд Ралі не випадково називають «кривавим спортом». Б'ються машини, страждають пілоти. На фіналі чемпіонату Росії в окупованому Криму судді вимкнули систему, що сигналізує про небезпечне зближення автомобілів. Тепер підстраховки немає, все вирішить майстерність пілотів!
Артем Орлов

Другий раз в новітній російській історії автомобільні змагання проводять у в окупованому українському Криму. Більш того, саме у колишньої «всесоюзної оздоровниці» будуть визначені ті, хто стане чемпіонами Росії в категорії ралі-рейди та крос-кантрі.

Чемпіон міг визначитися ще на минулому етапі, що проходив у Саратові. Але в автомобільних змаганнях ситуація змінюється миттєво, найдрібніша помилка пілота зміщує екіпаж з перших позицій в кінець списку, в компанію невдах. Яскравий приклад — перший день бахи «Крим».


Траса невелика, завдовжки менше трьох кілометрів. У цьому змаганні, так званому пролозі, визначається, в якій черговості будуть стартувати машини на наступний день. Навіть бувалі учасники ралі-рейдів були здивовані, довідавшись, що кращий час показав мотогонщик Олексій Нікішин.

Якимось чином він примудрився обігнати пілота Гадасіна на прототипі G-Forсе Барс. Розрив мінімальний — всього три сотих секунди. Але для ралі-рейдів небувалий результат, оскільки двоколісні зазвичай не входять в десятку кращих результатів.
Подивимося, який результат покаже Нікішин на наступний день, тим більше він обіцяє бути дуже нелегким.



  • Перемогу визначать штурмани!


    Трасу ретельно розробили і потім її перевірив суддя, в минулому відомий гонщик Олексій Беркут:
    — Траса цікава, є перепади висот. Але я помітив принаймні 10 позицій, які одразу не розберешся — можна помилитися. Потрібно буде пригальмувати і прийняти вірне рішення. Я багато бачив трас, але це одна з найскладніших для штурманів. По ній не можна гнати під 170 км/год, хоча я думаю, що середня швидкість буде вище сотні.


    Так, 22 вересня екіпажам потрібно буде пройти два кола, кожен з яких довжиною 162 км. Небезпеку представляють і лежать з боків і замасковані травою камені. Найменший схід може призвести до важкої аварії і сходу з траси. Ще одна небезпека — пасуться тварини. Судді бачили три стада, спеціально під'їхали до пастухів і попередили про змагання. Ті обіцяли не підпускати тварин до дороги, але баран, він і в Криму баран...

    Перший тест-драйв оновленого Mitsubishi Outlander: ботокс для самурая1959


  • Тест-драйв нового кросовера BMW Х2: «дрібниця, а приємно!5480

    Керівник команди «ГАЗ Рейд Спорт» В'ячеслав Суботін:


    — У перший день на короткій трасі всі старалися «навернути» і всі наші три машини увійшли в десятку кращих в автомобільному заліку. Але змагання будуть важкі. На кам'янистій трасі є реальна ймовірність пошкодити колесо, а заміна колеса по-мінімуму означає не менше семи хвилин затримки.

    Небезпечно по-раллийному йти боком — навіть невеликий камінчик під колесом призведе до «вух». Загалом постараємося вберегти машини, але налаштовані битися!


    При написанні цієї статті було використано матеріали із сайту "Автовзгляд".


    Переглядів: 22




    Підписатись



    Вас може зацікавити


  • Коментувати та оцінювати статті можуть лише зареєстровані користувачі!


    Зареєструватись або Увійти


    Баха «Крим-2018»: безпека захворіла! | Та4ани
    0.010193