error_outline
Увага: Функціонал сайту обмежений, оскільки Ви не авторизовані! Авторизиуйтесь, будь ласка, це всього декілька секунд.



Зареєструватись або Увійти


Hosting Ukraine

Потрібно новій машині проходити нульове ТО

Автор: Ібрагім Філатов

Дата підготовки матеріалу: 2018-09-22


Фото: www.zlavadna.sk Багато продавці-консультанти при видачі нової машини настійно рекомендують своїм клієнтам відвідати дилерський центр відразу, як тільки на одометрі «намалюється» чотиризначне число. За їх словами, нульове ТО вкрай необхідно, а пропустити його — значить втратити гарантії. Наскільки це твердження відповідає дійсності, і чи варто витрачатися на сумнівну заміну масла, з'ясував портал «АвтоВзгляд».
Вікторія Базылева

«Бережи плаття сновові», — говорить відома російська прислів'я. Так і з автомобілями: якщо хочеш, щоб твій залізний кінь служив вірою і правдою довгі роки, то стався до нього максимально дбайливо з самих перших кілометрів. Строго дотримуйся рекомендації автовиробника, прислухайся до дилера, відкладай гроші на так зване нульове технічне обслуговування (ТО)... Або останній пункт можна викреслити?

Для початку розберемося, що ж із себе представляє це найперше ТЕ, які роботи в нього входять. Ключова операція — заміна моторного масла і, зрозуміло, масляного фільтра. Крім неї, якщо вам трапляються сумлінні механіки, проводиться поверхневий огляд автомобіля: зокрема, перевірка тиску в шинах і стану експлуатаційних рідин.


Фото: zhihutai.com

Як правило, дилери закликають своїх клієнтів записуватися на ТО-0, коли пробіг машини перевищить позначку в 1000 кілометрів. Хоча деякі компанії рекомендують приїжджати пізніше — ближче до 5000 км пробігу. Хтось, демонструючи свою надуману клієнтоорієнтованість, просить оплатити виключно витратні матеріали — масло і фільтр. Інші, нічого не соромлячись, викочують повний рахунок, який включає «важку» роботу слюсаря.

Якщо брати масовий сегмент і столицю нашої неосяжної Батьківщини, то вартість нульового ТО у авторитейлеров варіюється в діапазоні від 4000 до 7000 рублів. Так чи варто віддавати такі, нехай і невеликі, але все ж гроші за кілька маніпуляцій? Тиск в шинах можна виміряти самостійно, як і перевірити рівні технічних рідин. А масло... А що масло? Чи потрібно його взагалі міняти після першої тисячі кілометрів?

Дилери в один голос скажуть, що потрібно. Звичайно, адже у них з місяця в місяць «горить» план — не дотягують за норма/годинах і впаренным запчастин, витратних. Щоб заробити, менеджери готові йти на будь-які хитрощі, намагаючись затягнути клієнта сервіс. Від них можна навіть почути, що масло, залите в двигун на заводі, здатне мало не «вбити» машину. Не кажучи вже про шантаж «зробіть ТЕ-0, не то позбудетеся гарантії».

7 фатальних для машини помилок, які роблять 95% автовладельцев484890
Фото: www.freepik.esКакими психологічними прийомами користуються в автосервісах, щоб витягнути з водія зайві деньги82829

Насправді ж, щоб відповісти на питання, чи є сенс заміни масла на такому дитячому пробігу, достатньо заглянути в сервісну книжку. Переважна більшість автовиробників не передбачає жодних ТО-0. А раз регламенту немає, то про зобов'язання не може бути й мови, що б там не «співав» дилер. Хочете поміняти масло — добре. А не хочете — спокійненько їздите до ТО-1, не переживаючи за гарантію.

З нульовим ТО, не прописаних в сервісній книжці, розібралися — це звичайний «розвод» на гроші, ініційований жадібними дилерами. Але якщо ви вирішили обійтися без нього, а кішки разом з жабами на душі все одно скребуть, то приїжджайте раніше на ТО-1 — повноцінне регламентоване обслуговування з більш широким переліком робіт. Скажімо, не на 15 000 кілометрів, як велить автобудівник, а на 10 000. Гірше не буде.

Крім того, для власного спокою має сенс провести обкатку — експлуатувати машину на перших 1000 — 1500 кілометрів в щадному режимі. Тобто по можливості утриматися від зухвалих стартів та грубих зупинок, не закладати стрілку спідометра за 120 км/год і контролювати звороти, які не повинні перевищувати позначку в 3000.


При написанні цієї статті було використано матеріали із сайту "Автовзгляд".


Переглядів: 30




Підписатись



Вас може зацікавити


Коментувати та оцінювати статті можуть лише зареєстровані користувачі!


Зареєструватись або Увійти


Потрібно новій машині проходити нульове ТО | Та4ани
0.012654