error_outline
Увага: Функціонал сайту обмежений, оскільки Ви не авторизовані! Авторизиуйтесь, будь ласка, це всього декілька секунд.



Зареєструватись або Увійти


Типи підвісок позашляховиків та вантажівок

Автор: Ігор Шевчук

Дата підготовки матеріалу: 2014-11-01

Ми вже писали про передню та задню автомобільну підвіски. Сьогодні продовжимо. Цього разу розглянемо конструкцію підвіски вагковиків та позашляховиків.


Підвіска позашляховиків
Позашляховик — це ще не вантажний автомобіль, але використовувати на ньому підвіску, яку встановлюють на легкові авто — не логічно, адже, якщо позашляховик використовувати за його прямим призначенням, то навантаження, які він має витримувати, не можна порівняти із тими навантаженнями, які витримує легкове авто. Тому підвіску на позашляхові авто встановлюють підсилену.

Спереду використовують два типи підвіски:


- пружинна;














- торсіонна.


















Також на спеціалізованих авто бувають підвіски із жорстким нерозрізним мостом, але вони зустрічаються вкрай рідко:


Ззаду використовуються пружинна та ресорна підвіски.
Ресорна підвіска може витримувати високі навантаження, має просту конструкцію, довговічність і дешева в обслуговуванні, але про керованість мова не йде. Її немає, але для позашляховика — це не основне.








Підвіска із пружинами набагато складніша у своїй конструкції, ніж попередня. Вона є більш комфортною, тому встановлюється на цивільні авто.












Підвіска вантажних авто
Найпоширенішою схемою підвіски вантажівок є використання ресорів у парі з гідравлічними амортизаторами. Ця схема дає змогу перевозити велику масу вантажів та  витримувати високі навантаження. Конструкція проста, дешева та довговічна.
Серед мінусів — погана керованість автомобіля.




Дякуємо Alter Vita Studio за фотографії.


Переглядів: 669




Підписатись



Вас може зацікавити


Коментувати та оцінювати статті можуть лише зареєстровані користувачі!


Зареєструватись або Увійти


Типи підвісок позашляховиків та вантажівок | Та4ани
0.194519