error_outline
Увага: Функціонал сайту обмежений, оскільки Ви не авторизовані! Авторизиуйтесь, будь ласка, це всього декілька секунд.



Зареєструватись або Увійти


Типи передніх автомобільних підвісок

Автор: Ігор Шевчук

Дата підготовки матеріалу: 2014-10-30

Макферсон, шмакферсон, що за незрозумілі слова? Якщо саме таке питання у Вас виникає, коли Ви слухаєте/читаєте про технічні характеристики того, чи іншого авто, то ця стаття для Вас. Сьогодні ми коротко і доступно розкажемо про основну класифікацію автомобільних підвісок. Прочитавши цей матеріал Ви на загальному рівні розумітимете відмінності між існуючими видами автомобільних підвісок.

 

Перше, що Вам слід запам*ятати, це те, що підвіски за своєю будовою поділяються на залежні та незалежні.

 

Пояснюючи простими словами, то якщо хід правого колеса не залежить від положення лівого колеса тієї ж вісі, то така підвіска називається незалежною, й навпаки.

 

Підвіска типу "Хитна свічка" (більш відмова під назвою: підвіска Макферсона, або просто Макферсон)

Підвіска розроблена Ерлом Макферсоном у 1960 році. Даний тип підвіски має всього один важіль, пружинний блок, амортизатор і у деяких випадках ще й стабілізатор поперечної стійкості. Оскільки амортизатор має телескопічний тип і рухається вверх та вниз — звідси й назва "хитна свічка".

На сьогоднішній день даний тип підвіски вважається примітивним, втім є одним з найпоширеніших, оскільки встановлюється переважно на автомобілі бюджетного сегменту.

Серед основних технічних недоліків можна назвати погану кінематику, адже кут нахилу колеса до вертикальної площини збільшується пропорційно руху підвіски, що погано впливає на керованість автомобіля.

Даний тип підвіски також погано впливає на довговічність кузову автомобіля, адже амортизатор своєю верхньою опорою кріпиться до стакану бризковика, тому колесо передає удари від дороги безпосередньо на кузов. 

З часом (на старих авто) може статися ось така біда:

 

Але, як показує практика, дана проблема виявляється лише у тих авто, що мають проблему корозії.

 

Двохважільна підвіска

Як зрозуміло із назви, даний тип підвіски має два важіля: довгий — нижній, так короткий — верхній. Така кінематика забезпечує стабільність положення колеса щодо зміни кута нахилу, а це, у свою чергу, позитивно впливає на рівень зчеплення із дорогою.

Даний тип підвіски встановлюється на автомобіль середнього класу. Характеризуються високою вартістю обслуговування, адже має багато рухомих з*єднань, які виходять з ладу. 

 

 

 

Багатоважільна підвіска

Даний тип підвіски встановлюється на автомобілі високого класу. Є значно дорожчим в обслуговувані, ніж вищезгадані. У свою чергу характеризується високим рівнем комфорту та керованості.

Особливість даної підвіски полягає в тому, що її кріплення здійснюється не на пряму до кузова автомобіля, а через спеціальний підрамник, який, у свою чергу, має кріплення через сайлентблоки вже до кузова автомобіля. Такий варіант дає змогу мінімізувати удари на кузов, що значною мірою піднімає рівень комфорту та плавності ходу автівки.

 

 

 

Підрамник підвіски:

 

 

Наостанок для наочності коротеньке відео про те, як працює підвіска на високій швидкості:

 

 

 

Наступного разу розкажемо про види задніх підвісок авто, а також про пневмопідвіску. Залишайтеся з нами!


Переглядів: 2473




Підписатись



Вас може зацікавити


Коментувати та оцінювати статті можуть лише зареєстровані користувачі!


Зареєструватись або Увійти


Типи передніх автомобільних підвісок | Та4ани
-0.761244