error_outline
Увага: Функціонал сайту обмежений, оскільки Ви не авторизовані! Авторизиуйтесь, будь ласка, це всього декілька секунд.



Зареєструватись або Увійти


ЛуАЗ 1301: ненароджений український позашляховик

Автор: Ігор Шевчук

Дата підготовки матеріалу: 2014-10-25


У далекому 1984 році на заводі ЛуАЗ було розроблено концепцію повноприводного позашляховика, який мав прийти на зміну легендарній "Волинянці".




На той час автомобіль мав доволі непогані характеристики: пневмопідвіска (так, пневмопідвіска, я не помилився), двигун з водяним охолодженням від "Таврії" (з*явився трохи згодом). 
До 1994 року інженери максимально уніфікували автомобіль із тією ж "Таврією", аби зменшити вартість автомобіля та спростити процес його виготовлення, але ситуацію це не врятувало. Завод не мав достатніх фінансових ресурсів, аби запустити серійне виготовлення моделі. З кожним роком конструкція ставала все застарілішою, тому постійне відкладання із випуском все більше ставило під загрозу саме існування моделі.



Наступна спроба таки дати зелене світло для запуску моделі в серію сталася у 2002 році. Тоді конструктори ЛУАЗа доопрацювали конструкцію моделі. До основних змін можна віднести встановлення ходової частини від ВАЗ 2108, бензинових двигунів виробництва ВАЗ, а також дизельних двигунів від різноманітних виробників. Але випуск знову відклали.

У 2006 році про 1301 знову згадали, але лише для того, аби заявити, що випуск цієї моделі більше не є метою заводу. Проект було закрито так і не відкривши.


Велика подяка Roma-Urraco за знайдені фото та інформацію.


Переглядів: 2815




Підписатись



Вас може зацікавити


Коментувати та оцінювати статті можуть лише зареєстровані користувачі!


Зареєструватись або Увійти


ЛуАЗ 1301: ненароджений український позашляховик | Та4ани
0.25068