error_outline
Увага: Функціонал сайту обмежений, оскільки Ви не авторизовані! Авторизиуйтесь, будь ласка, це всього декілька секунд.



Зареєструватись або Увійти


Hosting Ukraine

У Росії можуть скасувати ямковий ремонт доріг

Автор: Анастасія Зайцева

Дата підготовки матеріалу: 2018-08-10


Фото Наталія Мущинкина Про те, як і якими методами вітчизняні дорожники ремонтують вулиці та магістралі, не з чуток знає кожен моторизований росіянин. Освоюючи бюджетні гроші, будівельники нерідко обмежуються так званим ямковим ремонтом, при цьому проводять його дуже халтурно. У чому, зокрема, переконалися активісти Загальноросійського народного фронту, перевіривши ряд магістралей, нібито відремонтованих перед зимою.
Михайло Ростарчук

Перевірка ще далеко не закінчена, але її результати вже зараз говорять про те, що одна з двох вічних російських проблем живіший за всіх живих. Експерти ревізували дороги, відремонтовані в 2017 році, в тому числі в рамках федерального проекту «Безпечні та якісні дороги», більш ніж в 50-і регіонах країни. І, повторимося, відзначили, що далеко не у всіх містах роботи проводились якісно — у багатьох місцях асфальт вкрився тріщинами, утворилися вибоїни. Тепер у планах «фронтовиків» домогтися, щоб підрядники усунули всі дефекти в рамках гарантійних зобов'язань.

На жаль, в ході обстежень ми виявляємо безліч проблем та недоробок. Неякісна робота підрядних організацій говорить про те, що потрібно посилювати громадський контроль в дорожній сфері. Всі виявлені порушення експерти фіксують документально, а потім відповідні запити будуть відправлені в місцеві адміністрації та наглядові органи', — коментує ситуацію координатор проекту «Дорожня інспекція ЗНФ/Карта убитих доріг», депутат Держдуми Олександр Васильєв. При цьому активісти підкреслюють, що до цих пір практикується в країні ямковий ремонт найчастіше виявляється неефективним і це фактично дарма витрачені гроші.


Фото Євген Семенов.

Тому громадські діячі планують вийти до муніципальних влади з ініціативою відмовитися від ямкового ремонту, який особливо потрібний у північних регіонах, адже в зимовий період на полатані дірки додатково впливають екстремальні погодні умови. Замість цього необхідно проводити суцільний ремонт ділянок.

Нагадаємо, що ямковий ремонт — найпопулярніший спосіб поточного ремонту доріг в російських містах. Сенс його застосовувати є в тому випадку, якщо обсяг пошкоджень на дорозі не перевищує 15%. Якщо ж частка ям і вибоїн вище, то потрібно ремонт з повною заміною шарів дорожнього покриття або хоча б верхнього шару. Але часто це правило не виконується. Скажімо, при ямковому ремонті гарячим асфальтобетоном будівельники часто нехтують таким етапом, як обрубка країв, очищення та просушування вибоїн. Після цього проводиться подгрунтовка, в ході якої за очищеної поверхні розливається рідкий бітум. Цей етап підрядник теж може пропустити. Часто допускається укладання асфальту на бруд, під час дощу, при низьких температурах. Але якщо не виконуються вимоги до робіт з ямкового ремонту, заплатки швидко руйнуються. І в результаті дуже скоро на «подновленных» магістралях з'являються тріщини і провали на асфальті, кинуті «розкопки», вибоїни, а иогда і відверто провалилося дорожнє полотно, що просіли люки і решітки зливової каналізації.

Автомобілісти знайшли способи не оплачувати проїзд по платних дорогах России183070
Фото Євген Семенов.Як правильно проїжджати «лежачого поліцейського»15457

Інша біда, яка заважає якісному ремонту доріг — неузгодженість дій дорожніх відомств, комунальних служб та підрядних організацій при ремонті доріг, що в кінцевому підсумку призводить до неефективного витрачання бюджетних коштів.

Але що можна протиставити дорожнім бракоробам і чи реально взагалі боротися з цим злом? В ЗНФ вважають, що цілком:

– Неякісна робота підрядних організацій говорить про те, що потрібно посилювати громадський контроль в дорожній сфері. А без активної участі громадян зробити це досить проблематично, — вважає Олександр Васильєв, і рекомендує наступний алгоритм дій.

При порушеннях проведення ямкового ремонту, необхідно зробити фото або відеозапис цього процесу. Після цього направити звернення з прикріпленими фото - або відеоматеріали в прокуратуру муніципалітету або регіону з проханням провести перевірку виконання норм федерального закону 257-ФЗ від 8 листопада 2007 р. «Про автомобільні дороги та про дорожню діяльності», перевірку загального журналу виробництва робіт на об'єкті (наявність відміток замовника про будь-які виявлені порушення і невідповідності проектно-кошторисної документації), і за підсумком — притягнути винних до відповідальності.


При написанні цієї статті було використано матеріали із сайту "Автовзгляд".


Переглядів: 47




Підписатись



Вас може зацікавити


Коментувати та оцінювати статті можуть лише зареєстровані користувачі!


Зареєструватись або Увійти


У Росії можуть скасувати ямковий ремонт доріг | Та4ани
0.01232