error_outline
Увага: Функціонал сайту обмежений, оскільки Ви не авторизовані! Авторизиуйтесь, будь ласка, це всього декілька секунд.



Зареєструватись або Увійти


Чому в Сочі не варто їхати на автомобілі

Автор: Микита Стець

Дата підготовки матеріалу: 2018-08-10


Фото: www.mintrans.ru Чутки про те, що в 2019 році розпочнеться довгоочікувана реконструкція траси A147 — єдиною автомобільної дороги, що веде до Сочі — з'явилися ще навесні. Нарешті, через кілька місяців, ситуацію офіційно прокоментували в Мінтрансі: як виявилося, ніякі роботи на проблемній шосе, де туристи втрачають в пробках по кілька годин свого життя, проводитися не будуть. Реалізацію проекту вважали недоцільною.
Вікторія Базылева

Кілометрові затори на трасах Краснодарського краю, які традиційно утворюються в «оксамитовий» сезон, є головним болем як для туристів, так і для жителів регіону вже на протязі багатьох років. Коли проблема досягла свого апогею, влада приступили до реконструкції самих «ходових» доріг — деякі траси розширилися, що призвело до збільшення пропускної здатності магістралей і, як наслідок, до зменшення кількості пробок. Але А147 Джугба—Сочі в їх числі не було.

На сьогоднішній день ця федеральна дорога, по якій можна дістатися не лише на російський курорт, але і в Абхазію, зі зрозумілих причин носить звання найбільш завантаженої траси. Автомобілісти годинами штовхаються в заторах на під'їзді до Південної столиці — в літні місяці, в розпал відпусток, пробки розтягуються на десятки кілометрів. І тому зовсім не дивно, що моторизовані громадяни з нетерпінням чекають, коли ж дорожники доберуться нарешті до А147.

На радість російських водіїв, наприкінці квітня заступник керівника Федерального дорожнього агентства Ігор Астахов заявив, що реконструкція дороги А147 запланована на майбутній рік. Він повідомив, що деталі проекту вже обговорив науково-технічна рада Росавтодору, проте в подробиці вдаватися не став. І хоча дорожники погодили попередню програму ремонту траси, в осяжному майбутньому перебудовувати її не будуть. Мінтранс Росії порахував реалізацію проекту недоцільною.


Фото: www.pixabay.com

«Варіанти реконструкції автомобільної дороги Джубга—Сочі опрацьовувалися в Міністерстві транспорту і Росавтодор. Попередні технічні і фінансові оцінки говорять про те, що це надзвичайно капіталомісткий проект», — відрапортували дорожники. За їх даними, при нинішніх цінах реалізація програми з ремонту настільки затребуваною траси обійдеться владі не менш, ніж у 1,6 трлн. рублів. Цифри, погодьтеся, не маленькі.

Що ж до технічної становить проекту, то і тут не все так просто. Як пояснили в Мінтрансі, провести реконструкцію траси А147 вкрай складно, через необхідність тимчасового виведення з експлуатації відразу декількох ділянок залізниці, розташованих на береговій лінії. «На час будівництва нормальний рух уздовж узбережжя буде серйозно утруднено, як автомобільної, так і залізницею. Це істотно ускладнить роботу всієї інфраструктури одного з ключових курортних регіонів країни».

Але чи означає це, що мукам автомобілістів кінця не буде? Ні, аж ніяк. Поки Мінтранс веде мову виключно про «теперішньому часі», а значить є шанс, що проект реалізують пізніше, коли з'явиться можливість. Не виключено, що разом з А147 під програму реконструкції підпаде і обхід Туапсе — інший проблемну ділянку на чорноморському узбережжі.

Якими способами ГИБДД «доїть» їдуть до моря водителей193407
При написанні цієї статті було використано матеріали із сайту "Автовзгляд".


Переглядів: 24




Підписатись



Вас може зацікавити


Коментувати та оцінювати статті можуть лише зареєстровані користувачі!


Зареєструватись або Увійти


Чому в Сочі не варто їхати на автомобілі | Та4ани
-0.858487