error_outline
Увага: Функціонал сайту обмежений, оскільки Ви не авторизовані! Авторизиуйтесь, будь ласка, це всього декілька секунд.



Зареєструватись або Увійти


Зафіксована 15-тисячна рятувальна операція з використанням «ЕРА-ГЛОНАСС»

Автор: Микита Стець

Дата підготовки матеріалу: 2018-08-10


  • Суспільство
  • ДорогиЗафиксирована 15-тисячна рятувальна операція з використанням «ЕРА-ГЛОНАСС» Оператор системи державної автоматизованої інформаційної системи «ЕРА-ГЛОНАСС» повідомив про ювілейному виклик на місце ДТП з постраждалими.
    Максим Строкер

    Компанія «ЕРА-ГЛОНАСС» розповіла про проведення 15 000 своєчасних рятувальних операцій на дорогах Росії. 15 000-й виклик був зареєстрований 25 липня о 7:52 за московським часом. Водій Land Rover, який став свідком наїзду автомобіля LADA на пішохода у Свердловській області, натиснув на кнопку екстреного виклику в своїй машині і повідомив про подію. До потерпілому викликали карету «Швидкої допомоги». Зауважимо тут, що час передачі інформації про ДТП з системи «ЕРА-ГЛОНАСС» в систему «112» не перевищує 19 секунд.

    Між тим, в день «ювілейного» виклику система забезпечила оперативну передачу інформації про 40 пригодах на автошляхах екстрені оперативні служби 20 суб'єктів РФ. З них 26 викликів надійшли в автоматичному режимі (без участі водія), як трапляється при важких ДТП. Ще три звернення надійшло від очевидців подій.

    З моменту свого запуску 1 січня 2015 року система «ЕРА-ГЛОНАСС» прийняла і опрацювала в загальній складності понад 1 345 000 екстрених викликів. З них 15 815 зажадали реагування екстрених служб. Причому 8419 сигналів «SOS» надійшли в автоматичному режимі — при ДТП з сильними ушкодженнями автомобіля.

    Кількість екстрених викликів, що надходять в систему «ЕРА-ГЛОНАСС», зростає пропорційно кількості зареєстрованих у ній транспортних засобів.


    На даний час у ній налічується понад 2,3 мільйона автомобілів. Щодня до системи підключається близько 4300 машин. Для довідки: у червні 2018 року «ЕРА-ГЛОНАСС» обробляла в середньому 6600 викликів щодня, а місяцем пізніше кількість звернень становила вже 7000 в день.

    Крім того, в кінці травня поточного року АТ «ГЛОНАСС» і АТ «АВТОАСИСТАНС» (Російське Автомобільне Товариство), запустили спільний проект «Допомога на дорозі». Він доступний для всіх автовласників, у яких машинах є термінал системи «ЕРА-ГЛОНАСС».

    Різкий сплеск запитів в рамках «Допомоги на дорозі» зафіксований у липні цього року: кількість звернень автомобілістів за допомогою зросла в три рази в порівнянні з червнем 2018-го.

    У список «Допомоги на дорозі» входить усунення дрібних несправностей на місці поломки машини, юридична консультація (ГИБДД, податки, штрафи, постановка/зняття з обліку тощо), пошук найближчого дилерського центру з стоянкою та допомогу в буксируванні або евакуація машини при поломці/ДТП. Крім того, «через кнопку SOS» в салоні машини можна викликати таксі і аварійного комісара, а також забронювати місце і дістатися до відповідного готелю в разі поломки або аварії на трасі.

    Тест-драйв Foton Sauvana: джип з Алиэкспресса7375
    При написанні цієї статті було використано матеріали із сайту "Автовзгляд".


    Переглядів: 24




    Підписатись



    Вас може зацікавити


  • Коментувати та оцінювати статті можуть лише зареєстровані користувачі!


    Зареєструватись або Увійти


    Зафіксована 15-тисячна рятувальна операція з використанням «ЕРА-ГЛОНАСС» | Та4ани
    0.133308