error_outline
Увага: Функціонал сайту обмежений, оскільки Ви не авторизовані! Авторизиуйтесь, будь ласка, це всього декілька секунд.



Зареєструватись або Увійти


Hosting Ukraine

Тест-драйв Nissan Qashqai 2018: перевірка далекою дорогою по Україні

Автор: Марина Головко

Дата підготовки матеріалу: 2018-07-13

Nissan Qashqai – одна з ключових моделей в сучасній лінійці японської марки. За 11 років випущено понад 2,5 млн. Qashqai. Він є найпопулярнішим кросовером в Європі, а тепер його стали і в США продавати під назвою Rogue Sport.

У минулому році кросовер Ніссан пройшов глибоку модернізацію і ми вже раніше познайомилися з оновленою дизельної моделі з переднім приводом. Тепер ж ми нам випала можливість протестувати повнопривідною бензиновий Nissan Qashqai 2018 в топової версії Tekna. Ми вирішили випробувати автомобіль далекою поїздкою протяжністю понад 500 км.

Для початку глянемо на новий Ніссан Кашкай. Від торішньої моделі його легко відрізнити за більш сучасної передньої частини з V-подібною гратами радіатора і стреловидними фарами. На досліджуваному авто світлодіодна оптика і адаптивна, а ще встановлено 18-дюймові литі диски, раніше недоступні для Qashqai. Придивившись, можна помітити, що ліхтарі стали рельєфними, що покликане поліпшити аеродинаміку.

В інтер'єрі звертає на себе увагу новий кермо зі скошеним внизу ободом. Також встановлено нові передні сидіння. У варіанті Tekna вони обшиті шкірою Nappa з тривимірним візерунком і оснащені електроприводом, а у водійського крісла з'явилася навіть пам'ять на налаштування.

Познайомилися – пора в дорогу. Маршрут прокладений по історичних місцях Черкаської області. Спочатку – містичний Холодний Яр, де відбувалися основні події Коліївщини та Української революції 1918-1922 рр. Потім наша дорога лежить на батьківщину Богдана Хмельницького Суботів і Чигирин, де гетьман облаштував свою столицю і побудував резиденцію.

.adslot_S2 { display:inline-block; width: 336px; height: 280px; } @media (min-device-width:970px) { .adslot_S2 { width: 300px; height: 250px; } } .adslot_S2z { display:inline-block; width: 300px; height: 250px; } @media (max-device-width:970px) { .adslot_S2z { display: none; } }

Місця дійсно цікаві, але не дуже розкручені. І ми можемо зрозуміти чому, адже часом місцеві дороги засмучують. Хоча від Києва до Черкас траса досить непогана. На швидкості 110-120 км/год Nissan Qashqai 2018 стало тихіше, адже поліпшена шумоізоляція салону.

За містом 2,0-літровий 144-сильний мотор в режимі Eco витрачає 7,5-7,8 л/100 км. Правда, в цьому випадку педаль газу менш чутлива, а тому при обгоні її необхідно гарненько придавити і розкрутити мотор. Тим більше, що максимальні 200 Н·м крутного моменту досягаються при високих 4400 об/хв.

Безступінчатий варіатор добре налаштований і намагається тримати обороти нижче. До речі, в місті кросовер Ніссан у нас витрачав 10-11 л/100 км

На грунтовку нам з'їжджати не доводилося, хоча з кліренсом 200 мм і повним приводом, що підключається проблем на нескладному бездоріжжя виникнути не повинно. На швидкості до 40 км/год можна примусово підключити задню вісь.

Після Черкас траса стає набагато гірше і місцями ями навіть неможливо об'їхати. Втім, треба віддати належне підвісці: вона добре відпрацьовує нерівності й навіть з 18-дюймовими колесами їзда комфортна. Правда, не всі вибоїни поглинаються тихо.

Також слід зазначити, що передні крісла дуже комфортабельні і після декількох сотень кілометрів по нашим дорогам втома не відчувається. На другому ряду троє дорослих середньої комплекції також не будуть обмежені в далекій поїздці, хоча рослі пасажири почувству. А 439-літрового багажника (тепер у ньому багаторівневий підлогу і органайзер) цілком достатньо, щоб взяти з собою дорогу все необхідне.

А в Холодному Яру дорога і зовсім звивиста – прям як гірський серпантин. За мірками кросоверів, новий Nissan Qashqai не надто крениться в поворотах. Хоча не дуже інформативне рульове управління відразу нагадує, що ми не в спорткарі, а в сімейному авто.

Приємно здивувала система утримання в смузі руху – вона розпізнає навіть порядком стершуюся розмітку в околицях Чигирина. Без проблем справляється зі своїми обов'язками і технологія розпізнавання дорожніх знаків, що вказують обмеження швидкості.

Загалом, Nissan Qashqai 2018 непогано проявив себе в далекій подорожі. Кросовер комфортабельний і місткий за мірками свого класу, а у 2,0-літрового мотора помірний витрата палива.

Купити Ніссан Кашкай в Україні можна за ціною від 541 450 гривень. Досліджуваний кросовер Nissan з 2,0-літровим двигуном і у версії Tekna варто 795 470 гривень за модель 2017 року і 926 770 гривень – 2018-го.


При написанні цієї статті було використано матеріали із сайту "Topgir"


Переглядів: 57




Підписатись



Вас може зацікавити


Коментувати та оцінювати статті можуть лише зареєстровані користувачі!


Зареєструватись або Увійти


Тест-драйв Nissan Qashqai 2018: перевірка далекою дорогою по Україні</a></h1> | Та4ани
0.014003