error_outline
Увага: Функціонал сайту обмежений, оскільки Ви не авторизовані! Авторизиуйтесь, будь ласка, це всього декілька секунд.



Зареєструватись або Увійти


Кросовер Maserati Levante став 550-сильним

Автор: Григорий Янчук

Дата підготовки матеріалу: 2018-07-12

На Фестивалі швидкості в Гудвуді дебютувала нова модифікація кросовера Maserati Levante — GTS — з 550-сильним твін-турбо мотором V8 об'ємом 3.8 літра. У модельній лінійці марки «заряджений» кросовер помітне місце на щабель нижче топового Levante Trofeo.

Візуально розрізнити GTS і Trofeo досить складно. У моделей однаковий передній бампер з збільшеним повітрозабірником. Але є і свої особливості. Так у більш потужної версії є вентиляційні отвори на капоті, а у модифікації GTS іншої форми дифузор в задньому бампері, немає накладок на порогах і інший дизайн колісних дисків, хоча однаковий діаметр - 22 дюйма.

В інтер'єрі ніяких відмінностей між моделями немає. Вже «в базі» салон Levante GTS оздоблений натуральною шкірою, а в оснащення входять матричні світлодіодні фари. В якості опції пропонується аудіосистема Harman Kardon з 14 динаміками.

Віддача 3.8-літрового твін-турбо V8 - 550 л. с. і 730 Нм і, якщо в потужності «заряджений» кросовер поступається топової версії 40 к. с., то максимальний крутний момент у них однаковий. Поєднується мотор з восьмиступінчастим «автоматом» ZF і системою повного приводу Q4.

З місця до 100 км/год Levante GTS прискорюється за 4.2 с, тоді як Trofeo виконує «спринт» за 3.9 с. Максимальна швидкість нового кросовера - 292 км/год, у топової версії - 300 км/год. Системи Launch Control і екстремального їздового режиму Corsa у нового кросовера немає.

Разом з Levante GTS компанія представила седани Ghibli і Quattroporte 2019 модельного року. Оновлені моделі отримали нові матеріали обробки, додаткові кольори в кузовний панелі, колісні диски в новому дизайні і мультимедійну систему MTC+ з поліпшеною графікою і оновленим меню клімат-контролю.

Крім того, всім новинкам дістався новий селектор «автомата» з окремою кнопкою увімкнення режиму паркування, вперше з'явився у Levante Trofeo. Ручний режим тепер включається відхиленням важеля в сторону (раніше для цього використовувалася спеціальна клавіша на центральному тунелі).

Всі три моделі з'являться на ринку восени поточного року.

Джерело: Maserati


При написанні цієї статті було використано матеріали із сайту "Autoua.net"


Переглядів: 7




Підписатись



Вас може зацікавити


Коментувати та оцінювати статті можуть лише зареєстровані користувачі!


Зареєструватись або Увійти


Кросовер Maserati Levante став 550-сильним | Та4ани
0.12465