error_outline
Увага: Функціонал сайту обмежений, оскільки Ви не авторизовані! Авторизиуйтесь, будь ласка, це всього декілька секунд.



Зареєструватись або Увійти


Плюси і мінуси Toyota LC Prado 4 покоління

Автор: Микола Грищенко

Дата підготовки матеріалу: 2018-07-11

Четверте покоління Toyota LC Prado було представлено восени 2009 року. У 2013-му модель оновили. Prado 150 побудований на модернізованій платформі 120 series, а зовні головна відмінність полягає в діодних ходових вогнях в передній оптиці.

В Україні модель надійшла в продаж в п'яти і семимісному виконанні. З оновленням Prado отримав і важлива зміна інтер'єру, тепер навіть базова версія оснащена великим тач-скрін дисплеєм.

Двигуни та КПП

Базовим для Toyota LC Prado 4 є 2,7-літровий бензиновий мотор, потужністю 163 л. с., в парі з 4-ступінчастим «автоматом», мабуть, крім самої доступною вартості, у такої версії плюсів більше немає. Другий мотор також бензиновий, з об'ємом 4,0 літра він помітно могутніше – 282 к. с. Трансмісія сучасніше – 5-ступінчастий «автомат».

Плюси: хороші динамічні характеристики. Мінусів не мало. Це значний витрата палива, невеликий запас ходу і податок на розкіш, під який потрапляє цей мотор. Найбільш розумний вибір — 3,0-літровий турбодизель. Він тяговитей, економічніше і рідше інших версій потребує заправки, що особливо важливо в подорожах.

Комфорт

З оновленням Toyota Prado, його підвіска стала трохи жорсткіше, але її енергоємність вражає. Тут не варто переживати з-за можливих сюрпризів на дорогах, навіть величезні ями, напливи асфальту для Prado дарма. Збільшення жорсткості сприятливо позначилося на керованості і комфорт. Помітно знизилися крени кузова в повороті, мінімальні клювки при гальмуванні і задирання носа при інтенсивному розгоні.

Особливості

Toyota Prado один з небагатьох у світі справжніх позашляховиків. В його основі лежить потужна лонжеронна рама, задній нерозрізний міст, роздаточна коробка з заниженою передачею, і довгохідна підвіска.

.adslot_S2 { display:inline-block; width: 336px; height: 280px; } @media (min-device-width:970px) { .adslot_S2 { width: 300px; height: 250px; } } .adslot_S2z { display:inline-block; width: 300px; height: 250px; } @media (max-device-width:970px) { .adslot_S2z { display: none; } }

У комплектації Premium, Prado оснащений ще і блокуванням заднього диференціала. Навіть базовий Prado серйозний пройдисвіт, а можливості його доопрацювання величезні. Тюнінг може серйозно підвищити прохідність Toyota Prado, після чого на ньому можна їхати хоч на край світу.

Витрата

Через брак потужності і крутного моменту базовий 2,7-літровий Prado у місті споживає під 15 літрів бензину, стільки ж, скільки 4-літровий 282-сильний двигун. Турбодизельна версія зажадає близько 10 літрів на кожні 100 км міського трафіку.

На трасі можна вкластися в показник 7 літрів на «сотню». Ще більш економічною і доступною могла б бути версія з «механікою», але з-за відсутності попиту такі Prado до нас не возять.

Безпека

Незалежно від встановленого силового агрегату і рівня оснащення на Toyota Prado є система стабілізації курсової стійкості. Не обділили базовий Prado і в кількості подушок безпеки.

Незалежно від оснащення в п'ятимісному Prado їх сім. Є подушка для колін водія, пари фронтальних «аирбегов» (у водія двоступенева). І пара бічних. На другому ряду за безпеку відповідають надувні шторки. Крім того, в семимісних версіях «аирбеги» є ще і на третьому ряду сидінь.


При написанні цієї статті було використано матеріали із сайту "Topgir"


Переглядів: 13




Підписатись



Вас може зацікавити


Коментувати та оцінювати статті можуть лише зареєстровані користувачі!


Зареєструватись або Увійти


Плюси і мінуси Toyota LC Prado 4 покоління</a></h1> | Та4ани
-0.87655