error_outline
Увага: Функціонал сайту обмежений, оскільки Ви не авторизовані! Авторизиуйтесь, будь ласка, це всього декілька секунд.



Зареєструватись або Увійти


Hosting Ukraine

Вибираємо лінивий варіант Renault Kaptur: «автомат» або варіатор

Автор: Артем Герасимчук

Дата підготовки матеріалу: 2018-06-13


Фото АвтоВзгляд Бюджетний сегмент не балує різноманітністю трансмісій, але французький виробник один з небагатьох в цьому класі пропонує кросовер Renault Kaptur в трьох версіях — з «механікою», «автоматом» і варіатором. Звичайно, такий агрегат, як коробка передач значною мірою зумовлює темперамент автомобіля, тому портал «АвтоВзгляд» протестував найпопулярніші версії французького автомобіля — з «автоматом» і з варіатором.
Іван Флягин

Серед бюджетників версії з безступінчатим трансмісією доступні в основному від китайських виробників, не рахуючи двох представників альяса Renault-Nissan. Мова йде про Renault Kaptur і Nissan Qashqai, які укомплектовані одним і тим же варіатором CVT X-Tronic. У «француза» він працює тільки в тандемі з 1,6-літровим 114-сильним мотором виключно в передньопривідному варіанті. А чотирьохдіапазонний гідромеханічний «автомат» DP8В пропонується в топової модифікації Kaptur 4х4 з двигуном об'ємом 2,0 л потужністю 143 л. с.

Перший економ-варіант коштує мінімум 984 990 рублів, ціна другого стартує від 1 179 990 «дерев'яних». Різниця становить 195 000, що для бюджетного сегмента, погодьтеся, досить значна сума. Так що ті, хто не уявляє себе за кермом машини з «механікою», при купівлі французького кросовера встають перед серйозним вибором.

Природжені любителі драйву, спокусившись більш потужним 2-літровим 143-сильним двигуном, повинні бути готові переплатити за систему повного приводу і зайві 115 кг маси автомобіля. При цьому в якості автоматичної трансмісії в Renault Kaptur пропонується архаїчний агрегат, історія якого налічує десятиліття.






  • У далекому минулому він був відомий як DP0, потім французи його відновили, назвавши DP2, а зовсім недавно «підрихтували» до DP8 — по суті все це можна вважати типовими рестайлингами. Але «автомат», як і раніше, обмежується чотирма ступенями, що в наш час, погодьтеся, непрощенна «розкіш».

    Не варто дивуватися, що в порівнянні з «механікою» така трансмісія діє на «француза», як гамівна сорочка. А при перших спробах гарненько пришпорити кросовер відразу стає зрозуміло: мотор може, а «коробка» не хоче. Тому щоб він швидше розганявся, його доводиться буквально благати. У відповідь на маніпуляцію акселератором коробка, перш ніж прийняти якесь рішення, добре подумає, а після затримки реагує нервовим ривком.

    З-за нелогічного алгоритму перемикання передач до такого «автомата» доводиться прислухатися, але повне розуміння розраховувати складно. Як не намагайся дозувати газ, від смикань при зміні діапазону нікуди не дітися. На розтягнутих передачах моторчик намагається на славу, і якщо «француза» не напружувати різкими прискореннями, він цілком згідливий.

    В принципі можна покликати на допомогу ручний режим, але тоді навіщо переплачувати 50 000 за такий «автомат»? Адже дволітровий кросовер доступний з нормальною шестидіапазонною «механікою».

    У Росії стартували продажі нового Renault Duster5625


  • Тест-драйв Renault Kaptur і Hyundai Creta: Франція — не Європа, Корея — не Далекий Восток15499

    Втім, напевно знайдуться переконані лінивці, які куплять такий «Каптюр», щоб використовувати поміркований «автомат» в пробці, а на трасі будуть «запалювати» на ручному режимі. Як показує практика, такий ресурс коробки за умови своєчасної заміни масла становить 150 000 км.

    Як з'ясувалося, навіть самий потужний в Росії Kaptur заточений під спокійну і розмірену їзду, тому любителі «запалювати» зрозуміють його з працею.

    Що стосується варіатора X-Tronic, то він добре відомий в основному по ряду моделей Nissan. По суті агрегат являє собою модернізовану японську коробку Jatco JF015E. Безступінчата трансмісія при розгоні імітує вісім фіксованих передавальних чисел. А в ручному режимі використовуються шість псевдопередач.

    Звичайно, в плані динаміки цей варіант «Каптюра» далеко не найкраща альтернатива четырехступенчатому «автомата»: якщо топовий кросовер за паспортом розганятися до 100 км на годину за 11,2 секунди, то версія з варіатором — за 12,9.

    Але в останнього є одна цінна перевага: при розгоні X-Tronic працює без ривків, і на педаль газу реагує оперативно. Невелика пауза при кік-дауні пристуствует, зате потім розгін плавний та рівний. Стрибки стрілки на тахометрі зовсім не супроводжуються провалами і залержками. При цьому ресурс коробки на практиці — все ті ж 150 000 км.






  • Щодо економічності також є невеликий плюс — Kaptur з CVT реально «з'їдає» на літр-два менше, ніж версія з «автоматом». Так що тандем 116-сильного мотора і безступінчатого X-Tronic виглядає набагато сбалансированней. Автомобіль не балує також стрімким розгоном, зате цілком передбачуваний і логічний в відміну від модифікації з «автоматом».

    Тим не менше, якщо навіть азартні «наїзники» розглядають варіант покупки Renault Kaptur, то скоріше за все їм підійде версія з «механікою». Головний конкурент французького кросовера, лідер сегменту Hyundai Creta в цьому сенсі виглядає привабливіше, за рахунок шестиступенчатого «автомата», який злагоджено працює в тандемі з 2,0-літровим мотором потужністю 150 л. с. З іншого боку, Renault Kaptur володіє непробивною енергоємною підвіскою, яка дасть солідну фору «корейцеві». А вже любителям бездоріжжя, які прицілилися на повнопривідний «Каптюр», доведеться вибирати між «автоматом» і «механікою». Нагадаємо, що в основі системи повного приводу тут лежить електромагнітна муфта. Настройки дозволяють вибрати переденприводный режим, автомтический і функцію примусового блокування з розподілом крутного моменту між осями 50/50.

    Ще одним «коником» «француза» можна вважати самобутній дизайн. Так що, неквапливий і стильний Renault Kaptur з варіатором міг би стати чудовим підмогою для молодої сім'ї: адже неспішна їзда — найбезпечніша.

    Опубліковані перші зображення кросовера Renault Koleos Coupe3028
    При написанні цієї статті було використано матеріали із сайту "Автовзгляд".


    Переглядів: 37




    Підписатись



    Вас може зацікавити


  • Коментувати та оцінювати статті можуть лише зареєстровані користувачі!


    Зареєструватись або Увійти


    Вибираємо лінивий варіант Renault Kaptur: «автомат» або варіатор | Та4ани
    0.014786