error_outline
Увага: Функціонал сайту обмежений, оскільки Ви не авторизовані! Авторизиуйтесь, будь ласка, це всього декілька секунд.



Зареєструватись або Увійти


Opel Astra J седан: чи є сенс купувати у 2018?

Автор: Олена Шевчук

Дата підготовки матеріалу: 2018-05-17

З приходом на український ринок великої кількості нерозмитнених авто, український автоспоживач розділився на три табори: перші, ті хто розглядає варіанти авто на іноземній реєстрації, другі також надають перевагу вживаному транспорту, втім не сприймають авто на іноземних номерах, і на останок, треті, які принципово розглядають виключно нові автомобілі. Втім, третя група, в порівнянні з двома попередніми, перебуває у менш вигідному становищі. Якщо, наприклад, усім трьом групам виділити умовних 20 тисяч доларів, то перші із легкістю придбають авто бізнес-класу, другі взагалі зможуть дозволити собі преміум, а от третім доведеться задовольнятись автомобілем із бюджетного сегменту. Втім, є один варіант…

Багато автомобіля за мало грошей.

Якщо ви зайдете на один із сайтів продажу нових авто, наприклад на AUTO.RIA.com і встановите ціновий фільтр на рівні 20 тисяч доларів, то у пошуковій видачі зможете віднайти багато пропозиції авто сегменту B. І тут, раптом, гість із Німеччини, автомобіль сегменту C за такі ж самі кошти.


   

Чому так? 

Справа в тому, що хетчбек Astra з'явився ще у далекому 2009 році, а седан почали виробляти аж у 2012. Так, потенційний покупець платитиме менше за саме авто, втім ця "зникжа" обернеться йому застарілістю платформи, але не забувайте, що хоч цей автомобіль і є відносно застарілим щодо його конкурентів із 2018-го, втім, це все ж таки авто старшого сегменту.
Сьогодні в Україні нові пропонують у трьох комплектаціях:

Opel Astra J седан 1.6 (115 hp) MT Enjoy 426 780 грн*;

Opel Astra J седан 1.4 (140 hp) AT Enjoy 466 038 грн*;

Opel Astra J седан 1.6 (115 hp) AT Enjoy 455 609 грн*.

*Ціни вказано орієнтовно.

Також можна придивитись до вживаних варіантів.


У комплектації з двигуном 1.4 є змога отримати автомобіль із двигуном, оснащеним турбіною. Чи подарує Вам такий сюрприз Акцент, чи Авео?



А як щодо проблем?

Так, двигуни серії ECOTEC мають певні недоліки, які можуть проявлятись у зв'язку із використанням неякісного пального. Справа в тому, що дані двигуни оснащені системою, за допомогою якої частина відпрацьованих вихлопних газів потрапляє назад у систему впуску. Як ви вже встигли здогадатись, це певним чином відображається на "чистоті" двигуна із середини. Неякісне пальне осідає у вигляді нагару на агрегатах двигуна.
Разом з тим є два аспекти, що дозволяють небоятись вищеописаних проблем:
1) Якщо ви купуєте новий автомобіль, то навряд ці проблеми припадуьб на період вашого володіння автомобілем. Скоріше за все цим займатиметься наступний власник;
2) Автомобілі Opel є досить поширеними і не перший рік представлені на ринку України. Тому про всі проблеми вже давно відомо, як і про способи їх вирішення. 

Який висновок?
На сьогоднішній день Opel пропонує не новинку, а перевірений часом, солідний автомобіль по доступній ціні. Така пропозиція зможе привабити осіб, які не дуже переймаються технологічністю і новизною у повсякденному житті, яким більш притаманний німецький консерватизм, ніж корейський хайтек.


Переглядів: 301




Підписатись



Вас може зацікавити


Коментувати та оцінювати статті можуть лише зареєстровані користувачі!


Зареєструватись або Увійти


Opel Astra J седан: чи є сенс купувати у 2018? | Та4ани

Дата: 2018-05-18 00:14:26
Степан Орлов каже:

Рано еще ему) Екотек виносит мозг после 100-ки.


Відповісти приватно

Дата: 2018-05-18 00:13:01
Ібрагім Філатов каже:

Тисяч под 80 уже наверное...


Відповісти приватно

Дата: 2018-05-18 00:11:48
Єгор Карпов каже:

Пробег какой?


Відповісти приватно

Дата: 2018-05-18 00:10:41
Ібрагім Філатов каже:

У брата такая с 1.6. Вроде ничего так.


Відповісти приватно

-0.79074