error_outline
Увага: Функціонал сайту обмежений, оскільки Ви не авторизовані! Авторизиуйтесь, будь ласка, це всього декілька секунд.



Зареєструватись або Увійти


Тест-драйв KIA Sorento Prime: «японцям» і не снилося

Автор: Марина Головко

Дата підготовки матеріалу: 2018-05-17


  • Автомобілі
  • Тест-драйвТест-драйв KIA Sorento Prime: «японцям» і не снилося Якщо б хто-то років 10-15 тому сказав, що про корейських машинах мені буде приблизно також важко писати, як і про «німців», я би тільки посміявся. А адже так воно і сталося: як же складно знайти родзинку в машині, якою можна поставити «добре» практично за всіма параметрами! Ось і з оновленим KIA Sorento Prime довелося помучитися.
    Олексій Батушенко

    Ні, не лякайтеся за стан розуму автора цих рядків: я не збираюся переконувати читача, що оновлений «кореєць» доріс рівня хоча б VW Touareg. Однак треба визнати, що корейські інженери демонструють потужний прогрес у правильному напрямку. До того ж і коштує корейський кросовер практично вдвічі дешевше згаданого німецького «аналогу». Наздогнати німецький автопром корейцям поки не по зубах, але іншу «планку» вони вже взяли. Називається цей рубіж «японська якість».

    Так склалося, що паралельно з тест-драйвом KIA Sorento Prime в комплектації GT Line мені довелося періодично сідати за кермо Lexus RX поточного покоління. Цей імпровізований «порівняльний тест» привів в черговий раз до сумних для японців висновків: корейські автовиробники міцно влаштувалися на тому ж рівні, що і вони. Я маю на увазі і технічні характеристики машин, і дизайн, і ергономіку і все-все-все. Розумію: для Lexus це я зараз зовсім прикро сказав. Але що поробиш, якщо воно так і є: Sorento Prime пропонує власнику все те ж саме, що і RX. Тільки дизайн іншого — не гірше і не краще, просто інший. І ще відсутність гібридних силових установок в лінійці. Останнє можна сміливо вважати скоріше плюсом, ніж недоліком.

    Порівняння порівняннями, але нас у даному випадку цікавить Sorento, а не сторонні «японці». Що ж змінилося в KIA Sorento Prime в ході рестайлінгу? У зовнішності кидається в очі новий дизайн бамперів. Це навіть викликало збільшення поздовжнього габариту машини на пару сантиметрів — до 4,8 метра.






  • Як і класичні канони наказують фейсліфтингу, в ході нього зазнали модифікації фари головного світла, задні ліхтарі і противотуманки Sorento. Деяка зміна малюнка «гриля» решітки радіатора можна помітити, тільки якщо дуже уважно придивлятися. «Наша» версія машини — GT Line — зовні відрізняється від стандартної ще й дизайном передніх противотуманок, так шильдиком GT Line на кормі.

    Звичний по іншим моделям бренду стиль оформлення «прибирання», центрально консолі, рульового колеса тут, як і раніше, вкрай складно віднести до якої-небудь певної школі. Дизайн, судячи з усього, орієнтований на свого роду «громадянина світу». Тут немає і натяку ні на німецький консерватизм, ні на натужную спробу народити щось запам'ятовується, як буває в деяких японських брендів, ні на несмачну дешевку в китайському стилі. Тобто все добротно і добре. Але, як кажуть, без претензій.

    Вкрай складно знайти, за що варто всерйоз посварити інженерів і дизайнерів, але і захоплюватися захлинаючись теж, начебто, особливих приводів не спостерігається. Опцій як в преміум-класі. Хіба що доведеться обійтися без самих новомодних асистентів водіння — але хто у нас ними толком користується? «Мультимедийка» — з великим тачскріном і дружащая з Apple CarPlay і AndroidAuto. Ергономіка — без нарікань. Порадувала конструкція передніх сидінь, які демонструють виражену бічну підтримку. Ще зовсім недавно цього у «корейців» на спостерігалося в принципі. Загалом — все на рівні. Не на вістрі, так би мовити, розвитку світового автопрому, але десь зовсім поруч з ним.

    Тест-драйв KIA Rio: оновлення пройденного22477




  • Тест-драйв Skoda Rapid Monte Carlo: не жени, а то встигнеш!17880

    І все це салонне благополуччя присмачено штрихами в стилі GT Line: відповідними логотипами на оббивці крісел, перфорованою шкірою обода рульового колеса, своєрідним оформленням рукоятки селектора трансмісії SUV. При цьому мешканця салону не покидає відчуття, що його творці націлювалися, переважно, на максимальний комфорт для водія і пасажирів.

    Але при цьому примудрилися не перестаратися в своєму завзятті і залишилися в рамках більш-менш європейських поглядів на це питання. Що стосується ходових якостей автомобіля, то тут корейці теж довели: вони, як мінімум, не гірше японців навчилися конструювати підвіску, трансмісію і двигуни.

    Однозначно порадував KIA Sorento Prime роботою підвіски! Минулі покоління машин KIA радували плавністю і комфортом лише на рівній дорозі з новеньким асфальтом, але навіть посередні нерівності змушували їх трястися і підскакувати як вітер. А підвіска нашого Sorento Prime показала, що може і по рівній дорозі плавно нести тіла пасажирів, і спокійно «ковтати» здоровенні ями в асфальті, і практично не помічати трамвайних рейок, і в швидких поворотах не напружувати водія зайвими креном або намірами піти з траєкторії. З урахуванням кроссоверной специфіки моделі, зрозуміло.






  • Та й тандем двигун-коробка порадував. Нам дісталося поєднання бензинового 3,5-літрового V6 потужністю 249 к.с. і 8-ступінчастого «автомата». Всупереч очікуванням, за час тест-драйву заправка машини паливом аж ніяк не «обожрала» гаманець. Витрата виявився цілком прийнятним, незважаючи на те, що автор цих рядків зовсім не соромився при всякому зручному випадку перевірити твердження корейців, що Sorento з таким движком розганяється до «сотні» за 7,5 секунди.

    При їзді по місту кросовер показав середній витрата на рівні 13,5—14 літрів на 100 км. По трасі в режимі 110-125 км/год з застосуванням круїз-контролю на приборку висвічується близько 10,5 л/100 км. Але якщо затиснути любов до швидкої їзди в кулак скнарості, можна і рекорд паливної економічності поставити. Для цього потрібно встановити круїз-контроль на рівень 75-77 км/год і впасти у пенсіонерську нірвану правої смуги рівного шосе. Витрата може опуститися до смішних 7,5 л/100 км. І це з майже 250-сильним V6 під капотом!

    Заслуга в такій економії, гадаю, лежить в основному на 8-ступінчастій «автоматі». На вищій передачі швидкість 75 км/ч приблизно відповідає оборотів холостого ходу двигуна. Ось і виходить економити.

    Але що особливо порадувало, так це вартість моделі. В найдорожчій комплектації GT Line з самим потужним мотором, купою додаткових опцій та іншим ціна KIA Sorento Prime не дотягує до 3 млн. рублів. Японцям таке і не снилося...

    Тест-драйв Ford Tourneo Custom: мрія хозяина24960
    При написанні цієї статті було використано матеріали із сайту "Автовзгляд".


    Переглядів: 12




    Підписатись



    Вас може зацікавити


  • Коментувати та оцінювати статті можуть лише зареєстровані користувачі!


    Зареєструватись або Увійти


    Тест-драйв KIA Sorento Prime: «японцям» і не снилося | Та4ани
    -0.885538