error_outline
Увага: Функціонал сайту обмежений, оскільки Ви не авторизовані! Авторизиуйтесь, будь ласка, це всього декілька секунд.



Зареєструватись або Увійти


Тест-драйв Ford Transit AWD: забудьте про «Макавто»

Автор: Григорий Янчук

Дата підготовки матеріалу: 2018-05-17


Фото: Денис Філатов і Олексій Гусєв Ford Transit можна сміливо називати спасителем Горьковського автозаводу — саме його, взята за основу концепція, допомогла розробити вітчизняну «Газель», виробництво якої реально врятувало підприємство в 90-е від повного краху. Втім, і сам по собі Ford Transit успішний на багатьох ринках, і зовсім не має наміру поступатися свій шматок пирога, нехай і не дуже численні, але все ж серйозних конкурентів.
Олексій Гусєв

Звичайно, на нашому ринку комерційних перевезень (вищезгадана «Газель» не в рахунок, бо ми говоримо все ж про автомобілі, а не про пародіях) лідируючу позицію займає трійка братів-близнюків Peugeot Boxer/Citroеn Jumper/FIAT Ducato, однак і більш дорогим Ford Transit, VW Crafter і Mercedes-Benz Sprinter все ж знаходиться місце під сонцем.

Crafter ми тестували не так давно, Sprinter ще поки не прибув у Росію, а ось новенький, з голочки темно-синій Ford Transit AWD у вельми непоганий вантажопасажирський комплектації опинився на тривалому тесті порталу «АвтоВзгляд». Причому, експлуатувати аж ніяк не маленький автомобіль було вирішено виключно в обмежених міських умовах.






  • Перше, на що звертаєш увагу — це просто нереальна висота Transit. Зрозуміло, що у виробника існує достатня кількість варіантів різноманітної довжини і висоти кузова для будь-яких потреб, але наш піддослідний реально вражає. Я не полінувався і виміряв висоту рулеткою — виявилося, що від дорожнього полотна до кінця даху відстань становить майже 2,8 метра! Забудьте про підземні паркінги і навіть «Макавто», та й взагалі про практично всі в'їзди, де висять обмежувальні балки. Зате всередині пасажирського відсіку можна стояти не те що в повний зріст, а навіть з піднятими вгору руками.

    А ось знайти легальне місце для паркування у нашому мегаполісі досить непросто — Transit, маючи навіть так звану середню довжину, займає як мінімум півтора паркувальних шматка асфальту. Втім, зазвичай такі машини використовуються для доставки вантажів, водій зупиняється лише на кілька хвилин на аварійці і їде далі, чи в якості маршрутного таксі в повністю пасажирському варіанті, використовуючи офіційні автобусні зупинки. Так що вибір такої машини для повсякденної міської їзди — справа вельми сумнівне.

    Нові «Газель Next» і «Газон Next» встали на конвейер8487




  • Новий FIAT Ducato: спробуй догони10760Не втрачайте мелочевку

    А ось всередині Ford Transit дуже навіть зручно. Звичайно, прівереди завжди зможе причепитися до жестковатому пластику на панелях, але все ж за якістю обробки Transit ближче до Crafter, ніж до трійці близнюків. Передня панель нагадує всім добре знайомий Focus, хіба що вона ширше, та й всяких поличок, підстаканників, попільничок і бардачків тут побільше. Великі «кишені» є і в дверних панелях, а також просто мегаудобные полиці над головою водія і передніх пасажирів (їх спереду може бути двоє) для документів або папок для паперів, наприклад. Під стелею розташовані клавіші управління додатковим опалювачем і світлом задньої частини салону, де спокійно можуть розміститися четверо дорослих людей.

    Також наш Transit виявився опціонально обладнаний системою передпускового підігріву Webasto, що вельми незайве в російських умовах. Крім того, навіть в такій, здавалося б утилітарної, моделі Ford пропонує обігрів вітрового скла і сидінь, що у нас вже давно прийнято називати «зимовим пакетом». Та й взагалі, ергономіка водійського місця, а воно, як відомо, найважливіше в такому класі автомобілів, продумана і організована дуже добре — нічого зайвого, все під рукою і все зрозуміло.






  • Як рідне

    Вже через двадцять хвилин тобі починає здаватися, що їздив на цьому автобусі все життя. Порадував і вантажний відсік — в його нутро легко увійшли величезні коробки довжиною 2,2 м і ще залишилося місце. Такелажні петлі, зрозуміло, в наявності, а обробка пластиком — опція.

    А ось на ходу з таким габаритним автобусом впораються не всі власники легковиків. Навіть незважаючи на те, що наш підопічний Transit оформлений під категорію «В», їздити на ньому, особливо по місту, потрібно як на большегрузах — далеко вперед закидати морду і тільки потім повертати колеса, благо що кут повороту передньої осі мало не 90 градусів. Зчеплення легке, а механічна 6-ступінчаста коробка у будь-якої моделі Ford завжди славилася чіткими перемиканнями. Крім того, на відміну від того ж FIAT Ducato наприклад, у якого кермо досить «ватяний», рульове управління Transit зібране, а для автобуса так і зовсім його можна назвати гострим.

    Величезна машина легко, чітко і передбачувано відгукується на будь-який рух рульового колеса — не BMW звичайно, але все ж керованість радує. За адекватність перестроювань відповідають велетенські «лопухи» бічних дзеркал, розділені, як це прийнято на авто такого класу, на чотири секції.

    Перше знайомство з новим Mercedes-Benz Sprinter2108




  • Ринок вантажних автомобілів росте як на дрожжах1096

    В нашому варіанті дизельний двигун мав потужність 125 коників (є ще трохи більш потужна версія на 136 коней), однак динаміки бусу вистачало за очі. Перша передача традиційно коротка, зате всі інші довгі — «розгінні». Ну і, звичайно ж, пару раз реально рятував підключається повний привід, адже на дворі ще лежав талий сніг, часом навалений недбайливими двірниками прямо на паркувальні місця. У разі пробуксовки миттєво передня вісь підключається через муфту, ну а якщо справа більш серйозна, то можна примусово підключити постійний повний привід кнопкою на передній панелі. Дуже цінна штука в нашому кліматі, хоча за таку опцію доведеться доплатити мало не півмільйона рублів.

    У сухому залишку

    Новий Ford Transit в черговий раз довів, що мастодонт автомобільного ринку родом з-за океану вміє робити гідні і якісні мікроавтобуси. Transit надійний, комфортабельний, може возити багато вантажу і чимало пасажирів, щоправда, і коштує він аж ніяк не три копійки. Звичайно, проста залізна версія фургона значно дешевше, але ціна тестового вантажопасажирського варіанти, комплектація якого цілком може претендувати на приставку «люкс», аж зашкалює за два мільйони рублів. Зате на ньому можна сміливо рвонути хоч в Крим. По новому, щойно відкритому мосту.


    При написанні цієї статті було використано матеріали із сайту "Автовзгляд".


    Переглядів: 35




    Підписатись



    Вас може зацікавити


  • Коментувати та оцінювати статті можуть лише зареєстровані користувачі!


    Зареєструватись або Увійти


    Тест-драйв Ford Transit AWD: забудьте про «Макавто» | Та4ани
    0.136138