error_outline
Увага: Функціонал сайту обмежений, оскільки Ви не авторизовані! Авторизиуйтесь, будь ласка, це всього декілька секунд.



Зареєструватись або Увійти


Як не занапастити сажовий фільтр вітчизняної соляркою

Автор: Микола Грищенко

Дата підготовки матеріалу: 2018-05-16


Фото avtovzglyad.ru Підвіска і трансмісія пікапів, а також важких позашляховиків спочатку розрахована на важкі умови експлуатації. Однак проблеми у цих машин можуть з'явитися зовсім не там, де їх чекали...
Михайло Ростарчук

Останні роки на російському ринку помітно збільшився парк дизельних автомобілів, оснащених так званими сажовими фільтрами — Diesel Partikel Filter (DPF). В першу чергу це пов'язано з посиленням в нашій країні «автомобільних» екологічних вимог. Не дивно, що елементи очищення вихлопних газів дизельних від сажі сьогодні присутні на багатьох типах ввезених іномарок, включаючи комерційний транспорт і популярні у нас позашляховики і пікапи. Безумовно, такі конструктивні особливості автотранспорту сприяє поліпшенню його екологічності, однак наявність у сучасних машин фільтрів класу DPF нерідко додає їх власникам зайвих, а часом і досить витратних клопоту.

Справа в тому, що із-за недостатньо високої якості вітчизняного палива, що відрізняється підвищеним вмістом сірки, сажеві фільтри засмічуються набагато швидше встановленого терміну. Ситуацію погіршують й умови експлуатації автомобілів у великих містах Росії — тут щільний трафік і низькі швидкості руху у потоці.


Фото avtovzglyad.ru

Особливо страждають від «дорожніх перевантажень» мотори важких позашляховиків і пікапів, які, крім режиму повільної міської їзди з пробками та безліччю світлофорів, часто експлуатуються на низьких передачах на заміському бездоріжжі. Подібні режими, нагадаємо, характеризуються підвищеною витратою солярки і важкими навантаженнями на вузли двигуна, включаючи систему випуску відпрацьованих газів. Все це в комплексі не дозволяє сажевому фільтру повноцінно працювати в режимі самоочищення, з-за чого він швидко засмічується і зношується. У результаті порушується нормальний алгоритм роботи двигуна і системи випуску відпрацьованих газів, закономірним результатом чого часто стає дорогий ремонт із заміною пошкоджених вузлів.

Враховуючи серйозність наслідків від зазначеної вище проблеми, для її вирішення були залучені фахівці ряду великих автохимических компаній.

Чому дизельне паливо стало токсичніший бензина4499
Фото avtovzglyad.гиПочему небезпечно зливати пальне з бензобака3556

Однією з перших своє рішення запропонувала німецька Liqui Moly, запустила в серійне виробництво кілька оригінальних продуктів, розроблених спеціально для важких позашляховиків і пікапів. У числі новинок представлена і оригінальна паливна присадка для чищення сажових фільтрів під назвою Truck Series DPF Protector. Препарат по своєму унікальний — він універсальний по застосуванню, інакше кажучи, має багатофункціональним дією.

Зокрема, він не тільки очищає сажовий фільтр, але і сприяє зниженню навантаження на нього і підвищенню захисту від зносу в важких умовах експлуатації. До складу Truck Series DPF Protector входять спеціальні каталізатори горіння, прискорюють спалювання сажі в камерах згоряння і зменшують температуру початку самоочищення фільтра DPF. Як відзначають представники компанії-розробника, ефект від застосування новинки особливо добре виявляється при експлуатації автомобіля в місті або в режимі коротких поїздок. До речі, дана дизельна присадка вже стала поступати і на російський ринок.


При написанні цієї статті було використано матеріали із сайту "Автовзгляд".


Переглядів: 27




Підписатись



Вас може зацікавити


Коментувати та оцінювати статті можуть лише зареєстровані користувачі!


Зареєструватись або Увійти


Як не занапастити сажовий фільтр вітчизняної соляркою | Та4ани
0.14234