error_outline
Увага: Функціонал сайту обмежений, оскільки Ви не авторизовані! Авторизиуйтесь, будь ласка, це всього декілька секунд.



Зареєструватись або Увійти


Hosting Ukraine

Заспокоюємо нерви: перший тест-драйв нового китайського кросовера DFM AX4

Автор: Григорий Янчук

Дата підготовки матеріалу: 2018-05-16


Фото: В'ячеслав Василенко Новітній компактний кросовер родом з Китаю, готовий нав'язати конкуренцію японським Nissan Juke і корейської KIA Soul, приїде в Росію в кінці року. Однак портал «АвтоВзгляд» вже випробував амбітну новинку в справі, і готовий поділитися враженнями.
В'ячеслав Василенко

Познайомитися з мініатюрним «паркетником» вашому кореспондентові довелося на спеціальному випробувальному полігоні в околицях Пекіна. Скажу відверто: на зустріч з DFM AX4 я їхав без зайвих емоцій. Адже китайські вироби на колесах в більшості своїй не відрізняються високою якістю збірки і гідний рівень керованості і комфорту. Та тільки не в цей раз!

Так-так, хлопці: у це важко повірити, але об'їздивши на новому «піднебесному» кросовері місцевий автодром вздовж і впоперек, я ні разу не подумав про те, що їду на низькосортному китайському «копипасте». Серйозно: виглядає, рулится і їде AX4 прийнятно. Навіть більш ніж. Втім, про все по порядку.






  • До речі, російським споживачам більше не доведеться плутати назву моделей бренду з однойменної молодіжної радіостанцією DFM — марка знову зазнала ребрендинг, і тепер, як і раніше називається Dongfeng. Добре це чи погано, невідомо навіть маркетологам компанії. Ясно одне: не всім бюджетним автомобілів носити ім'я LADA.

    Скажу більше: Hyundai — теж не найприємніше для російського вуха назву, проте це не заважає корейцям займати домінуючі позиції на нашому ринку. Звичайно, «Дунфену» до панування над партнерами ще так само далеко, як АВТОВАЗу до поневолення китайського ринку. Але права на існування і просування своїх машин в маси всеїдних росіян у виробника з КНР ніхто не відбирає.

    До речі, у себе на батьківщині Dongfeng стабільно входить в ТОП-3 по продажах серед усіх місцевих автобудівників. А тамтешній ринок — на секундочку! найбільший на планеті Земля.

    Перший тест-драйв китайського кросовера Dongfeng AX7: стояти — боятися!25396




  • Dongfeng везе до Росії новий кроссовер3332

    Але повернемося до нашого піддослідного — двоколірним і модному, а головне ні на кого не схожому (Toyota C-HR — не в рахунок) кросоверу АХ4. Треба визнати, що автомобіль виглядає привабливо і органічно — не в останню чергу завдяки світлодіодним стрічки поверх фронтальної оптики, масивним протівотуманкамі, а також різким бічних панелей кузова і звично кормі. Окремий фетиш — витончені легкосплавні диски про чотирьох глянцевих пелюстках з чорними кантами.

    Всередині — все не по-китайськи м'якенько, без запаху і перевантажень. Спочатку навіть здається, що інтер'єр виглядає надто аскетичним, але в дійсності не варто плутати скромність зі зручністю. Мінімалізм в оформленні азіати пояснюють акцентом на ергономіці. І знаєте що? Не посперечатися!

    Основні органи управління виведені в єдину секцію на передній консолі, а над нею височить без натяків на хисткість дисплей мультимедійного комплексу. Графіка — не гірше, ніж на китайському «айфоне», а за команди головного пристрою відповідає мініатюрна шайба в центральному тунелі під стати німецьким «премиалам». Цифрове табло і на приладовому щитку — все по-дорослому. З покращують життя «прибамбасів» є круїз-контроль, Bluetooth-модуль, система кондиціонування, величезний люк, пара розумних електронних помічників і тому подібні ESP.






  • А як же цей стиляга в русі? Кермо, обтягнуте шкірою, лягає в руки так, ніби раніше вже доводилося мати з ним справу: зручний хват, не збитий приціл. На ходу він, звичайно, не такий гострий, як червоний «Доширак», але зусилля та реакції цілком адекватні. Порожній «кермо» назвати язик не повернеться, як і не застосовні слівця «вата» або «желе» до роботи гальмівних механізмів.

    Прискорюється Dongfeng AX4 по-справжньому чесно для встановленого в моторному відсіку турбодвижка об'ємом 1,4 літра. Потужність в 140 сил досить спритно передає на передню вісь «мокрий» шестишвидкісною «робот» з подвійним зчепленням. Недоліку тяги не спостерігається ні на розгоні, ні при випаді на високих швидкостях.

    Для бажаючих відчути себе китайськими льотчиками знайдеться режим Sport. Правда, активувавши його, ви піддасте випробувань барабанні перетинки. Мої — витримали. Залік.

    Топ-менеджер популярної китайської марки оголосив АВТОВАЗ партнером2411
    Найочікуваніші в Росії кросовери Пекінського автосалону-20183613

    Що до проходження вад дорожнього полотна, то в міру жорстка, а разом з тим пружна підвіска відпрацьовує їх без пробоїв і зайвої розгойдування. Коктейль, нехай і не самий сучасний, але в плані надійності перевірений часом: Макферсон — спереду, балка — ззаду. Крени нових сивого волосся на голові не додають, а вміст шлунка на свободу не проситься. Загалом, веде себе компактний китайський кросовер зовсім не по-китайськи.

    Зараз Dongfeng AX4 готується до проходження сертифікації на російському ринку, а на домашньому він вже щосили охмуряє аборигенів. У самому топовому «топі» автомобіль просить за себе близько 100 000 юанів, що в перекладі на наші гроші — трохи менше 975 000 рублів.

    Якщо китайці до запуску продажів новинки в Росії не приклеять їй запаморочливий цінник, у автомобіля є всі шанси на боротьбу за покупця. У всякому разі, не підлягають відновленню нервових клітин у продавців згаданих вище Nissan Juke і KIA Soul точно додасться.


    При написанні цієї статті було використано матеріали із сайту "Автовзгляд".


    Переглядів: 45




    Підписатись



    Вас може зацікавити


  • Коментувати та оцінювати статті можуть лише зареєстровані користувачі!


    Зареєструватись або Увійти


    Заспокоюємо нерви: перший тест-драйв нового китайського кросовера DFM AX4 | Та4ани
    0.011595