error_outline
Увага: Функціонал сайту обмежений, оскільки Ви не авторизовані! Авторизиуйтесь, будь ласка, це всього декілька секунд.



Зареєструватись або Увійти


Hosting Ukraine

ClearMotion зробить масової «обтічну» нерівності підвіску

Автор: Григорій Чередниченко

Дата підготовки матеріалу: 2018-05-16

Американська фірма ClearMotion розробила активну підвіску для автомобілів, що дозволяє зберігати положення кузова незалежно від якості і рельєфу дорожнього покриття. У 2019 році система з'явиться на дрібносерійних автомобілях, а в 2020-му — на серійних моделях п'яти великих автоконцернів.

Розроблена американцями електрокерована система гранично проста і дозволяє зберегти штатні пружні елементи і стабілізатори автомобіля. Все, що змінили інженери ClearMotion, це встановили на корпус звичайного телескопічного амортизатора додатковий модуль Activalve, який включає клапан електрогідравлічний і насос, і в потрібний момент «підтискає» або «висуває» те або інше колесо в залежності від рельєфу дорожнього полотна. Вся інформація про дорозі» обробляється і зберігається в хмарному сховищі з прив'язкою до навігаційній карті і використовується системою при повторних поїздках.

Випробування підвіски ClearMotion почалися два роки тому. Прототип системи встановили на серійний седан BMW 5 Series. На демонстраційному ролику помітно, що в порівнянні з базовим автомобілем, коливання кузова експериментального седана в рази менше.

У своїй розробці ClearMotion використовувала керуючі алгоритми фірми Bose, що зазнала власний варіант електромагнітної підвіски в 1995 році. Нею був укомплектований прототип на базі седана Lexus LS 400. Компанія, відома як виробник акустичних систем, почала розробку підвіски ще в 1980 році. В ній колесам «допомагали» потужні лінійні електродвигуни.

Створити власний варіанти «розумних» підвісок намагалися і інші. Так з 2013 року концерн Daimler встановлює на седани і купе S-Class систему під назвою Magic Body Control. Для її роботи потрібно потужний гідронасос, оскільки гідроциліндри, пов'язані з гідроакумулятора, змінюють положення верхньої опори амортизатора. До того ж, для керування підвіскою використовується інформація з камери, яка просто «сліпне» в темряві, та й сама система збивається на часто йдуть нерівностях.

Джерело: Motor


При написанні цієї статті було використано матеріали із сайту "Autoua.net"


Переглядів: 48




Підписатись



Вас може зацікавити


Коментувати та оцінювати статті можуть лише зареєстровані користувачі!


Зареєструватись або Увійти


ClearMotion зробить масової «обтічну» нерівності підвіску | Та4ани
0.016835