error_outline
Увага: Функціонал сайту обмежений, оскільки Ви не авторизовані! Авторизиуйтесь, будь ласка, це всього декілька секунд.



Зареєструватись або Увійти


Ривки при 1/3 дроселя + відео

Автор замітки: Ігор Шевчук

Дата підготовки матеріалу: 2015-03-01

Шановні читачі мого БЖ, вітаю Вас!
Місяць назад мені дуже закортіло зробити так, аби машина працювала у відповідності до задумки її авторів. Оскільки вона (машина) дісталася мені, скажімо, у не дуже хорошому стані, то не дивно, що я постійно зустрічаю сліди криворукого ремонту від людей, які ремонтували це авто ще до того, як я ним заволодів.
Так, наприклад, шланг вакуумного випередження запалювання був підключений не до карбюратора, а до колектора. Довго я морочився із ХХ, поки цього не помітив. Ну добре, то вже інше питання.
Сьогодні говоритимемо про провали. Почнемо.
Проблема така. При натисканні 1/3 педалі, я відчуваю такий собі "тупняк", який може тривати навіть 5-8 секунд, а потім машина починає різко шліфувати. При натисканні педалі у підлогу, "тупняк" також є, але він триває близько 1-2 секунд.

Дано:
"Слон" поміняний на новий і дивиться в обидві камери (привіт Наілю Порошину). Звісно, що я його налаштував так, аби він лив одразу в колектор, а не на стінки карбюратора. До цього стояв загнутий у першу камеру. Також налаштований. Було краще, але також смикалася.
Вакуумне випередження запалювання у нормі. Клацає і до язика прилипає. Вакуум є.
ВВ провода нові і реагують на мультиметр (привіт Наілю Порошину).

Зняв я повітряний і фільтр і побачив таке:

21081-1107010

Судячи з усього, це Карбюратор Солекс 21081-1107010. Але книжка пише, що мій двигун (МЕМЗ 2457, 1.2 л.) має обладнюватись карбюратором Солекс 21081-1107010-10, а попередній карб встановлюється на двигуни МЕМЗ-245 (1.1 л.) та МЕМЗ-3011 (1.3 л.). Мда… Куди подівся оригінальний — не відомо.

Ну добре. Йдемо далі.
Сьогодні розібравши карб і все ретельно оглянувши, а також переконавшись, що "Слон" лиє туди, куди треба, я перейшов до ходових випробувань:

Відео:



Погано видно на відео, адже це треба відчувати.

Відео із салону:



До Вас два запитання:
1. Чи може дана проблема бути пов'язаною з тим, що на двигуні не той карб?
2. Що я пропустив?

Дякую!



Переглядів: 548



Підписатись




Вас може зацікавити



Коментувати та оцінювати статті можуть лише зареєстровані користувачі!


Зареєструватись або Увійти


Ривки при 1/3 дроселя + відео | Та4ани
0.014909