error_outline
Увага: Функціонал сайту обмежений, оскільки Ви не авторизовані! Авторизиуйтесь, будь ласка, це всього декілька секунд.



Зареєструватись або Увійти


Ремонт шпильок колектора. Частина друга: демонтаж.

Автор замітки: Ігор Шевчук

Дата підготовки матеріалу: 2015-03-01

Роботи по демонтажу колектора. Скажу зразу, що із-за своєї дурості хотів обійтися "малою кров'ю" й зняти випускний колектор без зняття впускного. Не вийшло)


Стартуємо)

Перше з чого почав — це із розкручування з'єднання колектор — штани, адже, якщо там не розкрутиться, то продовжувати далі немає жодного сенсу (робота проводиться на вулиці).


Далі демонтуємо паливну систему авто.


Після того, як карб зняли, можна переходити безпосередньо до демонтажу колектора.

Проблеми виникли лише з однією гайкою. Я їй і нового трубчастого ключа купив, мазав усілякими змазками, але нічого… Довелося застосувати старий дідівський спосіб))


Крові попила)


Випускний колектор піддався, але витягти через низ мені не вдалося, хоча на Тавроклубі казали, що це можливо… Напевно у мене криві руки…


Через верх простіше. Ще й прокладку заміню, все одно вже купив.

Ось і наш красень. Дві шпильки відкрутив. Думав, що доламаю, але повезло.

Далі буде…


Переглядів: 600



Підписатись




Вас може зацікавити



Коментувати та оцінювати статті можуть лише зареєстровані користувачі!


Зареєструватись або Увійти


Ремонт шпильок колектора. Частина друга: демонтаж. | Та4ани
0.013443